AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Hva gjør du de morgenene du våkner opp med ansiktet fult av kviser? Hvis du aldri gjør det, så sier jeg bare... LUCKY YOU! Men, dere som gjør dette av og til.. hva gjør dere? Jeg prøver meg først med Decleor Neroli Balm.. den er fin den, men det er ikke akkurat sånn at alle de åtte store nye kvisene bare forsvinner. Så leter jeg rundt i sminkekurven etter concealer... uten større hell.. de to jeg har suger så mye at jeg heller dropper de fremfor å kline de på. Så går letingen over på foundation og der står det litt bedre til.. prøver meg med et lag mineral foundation.. det dekker ikke så veldig bra, men bedre enn ingenting. Så surmuler jeg litt, setter meg på nett og bestiller to nye concealere i håp om at de er bedre enn de to jeg har.. Hater sånne dager. Så, hva gjør dere? Har dere noen supre concealer tips så tar jeg imot med takk Jeg bruker for tiden Tikei foundation i N2 (heller mot N3 nå på sommerstid) og har bestilt både grønn og neautral concealer fra Tikei nå. Måtte de komme fort og være supre! *Kvise Lise*
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Renser huden som vanlig og tar på sminke. For meg er det sånn at hvis jeg begynner å styre med å klemme så blir det som regel røde hissige merker som tar 6 mnd før de forsvinner.
Gjest Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Ingenting utenom vanlig sminke,biter tenna sammen og går ut døra :gjeiper: 1
jawn Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Jeg tenker som så, hmm... Hva har jeg gjort den siste uka som gjør at huden min reagerer slikt? Jeg forstår at du er ute etter konkrete tips for å behandle, men jeg tenker litt sånn forebygging til neste gang. Hvis jeg våkner med superkvise, så prøver jeg de neste dagene å passe på kostholdet mitt nøye. Jeg spiser lite melkeprodukter og fet mat, sukker osv, og jeg spiser sjelden noe etter klokken 6 om kvelden. Ser forskjell på huden. Dette er garantert individuelt, men jeg tror og mener at kroppen kanskje har for mange avfallsstoffer og vil på en eller annen måte kvitte seg med dette. Hørtes kanskje søkt ut, men jeg tenker at kvisene må komme fra en eller annen plass. For min del kommer de fra dårlig kosthold og hormoner.
lucet Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 gråter en skrett.. Neida! Jeg klemmer om de er gule, skrubber ansiktet med md formulations face & body scrub, renser grundig, tar på en god fuktighetskrem, dekker så godt jeg kan med concealer, tar på et lag foundation, gjerne et lag til med concealer og kanskje litt mineralpudder. Tror jeg.. hater sånne dager!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Klemmer ut de kvisene som er gule og nesten popper av seg selv, vasker med pyrisept, og gjør resten av morgenstellet som vanlig. Bruker litt ekstra concealer for å dempe rødfargen på andre kviser. Synes det ser bedre ut med noen røde prikker i ansiktet enn tre lag tjukk sminke
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Tømmer de kvisene som er modne, pusser tennene og går ut
Sophia. Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Klemmer kvisene som er gule (usj), vasker ansiktet med ansiktsrens og sminker meg som vanlig.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #9 Skrevet 5. juli 2011 Vasker ansikt - popper gule hoder - skyller - toner - dagkrem blandet med en heldekkende foundation - mineralsminke på de mørke flekker og kviser - mineralsminke overalt - resten av sminken Sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå