032872 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 (endret) Hei! Min kjæreste HTC Desire ble stjålet fra meg forrige uke. Nå har jeg kommet over det verste tapet, og venter i spenning på at min nye LG Optimus 2x skal komme i posten i morgen. Det jeg lurer på nå er om Marked fungerer slik at bare logger inn via Google-konto og fortsetter bruken av Marked slik som tidligere, eller om jeg må starte på "nytt"? Hva jeg forstår er at jeg må starte på nytt med å samle tre stjerner på alle "angry birds"-banene igjen :gjeiper: Takk for svar =) Endret 4. juli 2011 av 032872
DBM Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Det jeg lurer på nå er om Marked fungerer slik at bare logger inn via Google-konto og fortsetter bruken av Marked slik som tidligere, eller om jeg må starte på "nytt"? Hva mener du med å starte på nytt? Du må laste ned applikasjonene du hadde. De du evt har betalt for har du fortsatt.
032872 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2011 Hei! Mener om jeg må laste ned alt på nytt, eller om det er et "område" inne på Marked som f.eks heter "mine apps" som er en oversikt over hvilke apps jeg har/hadde på forrige telefon? Uansett svarte du på spm mitt, så tusen takk for hjelpa
Ivy Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Det stemmer. (: På første menyen under Market har du en knapp som heter "My Apps".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå