Gå til innhold

Datingsider --> møtes i real life

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dette her lurer jeg litt på.. Jeg er inne på sukker og har fått god kontakt med flere som det snart vil være naturlig å møte etter x antall sendte meldinger frem og tilbake. I løpet av disse meldingene så blir det jo til at man snakker om veldig mye som det kanskje hadde vært naturlig å snakke om i en startfase når man møtes. Når alle slike samtaleemner er "dekket", hva snakker man da om når man møtes? :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De gangene jeg har truffet mennesker gjennom nett. Så har nemlig disse startfase samtaleemnene blitt dekket, og man er på en måte bedre kjent. Så for meg, så har det liksom vært som å møte en venn. Snakker om ting som faller meg inn der og da, casual.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har truffet mennesker gjennom nett. Så har nemlig disse startfase samtaleemnene blitt dekket, og man er på en måte bedre kjent. Så for meg, så har det liksom vært som å møte en venn. Snakker om ting som faller meg inn der og da, casual.

Enig her. Det hjelper også på om man er litt selektiv, for da føles det mer som å treffe en litt perifer venn enn en date med en helt ukjent person. Jeg har faktisk ikke hatt en eneste klein eller mislykket nettdate på de rundt 15 forsøkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke truffet noen menn fra sukker enda, men skrev en god stund med en jente her inne på KG i løpet av svangerskapene våre og når vi traff hverandre og tok en kaffe var det egentlig som om vi var gamle kjente :) men er vel litt annerledes når man skal på date...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg gjorde det samme noen ganger og innså at jeg syntes det var litt kjipt. Derfor begynte jeg å foreslå å treffes litt raskere, for heller å snakke om "bli kjent" emnene ansikt til ansikt. Du får prøve deg fram. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt en mann fra sukker, min første (og siste!) sukkerdate. Vi hadde god kjemi på forhånd, og visste en del om hverandre, og hadde derfor en del tema å snakke om. Begge var litt gira og interessert i den andre, naturlig nok, og begge tok ansvar for samtalen. Syns det fløt veldig bra, og vi hadde en veldig trivelig kveld.

Dessverre ble han litt forelska, og jeg ikke, så det ble med den ene daten, og det var litt kjipt å etterpå måtte forklare og avvise når han ville mer. Men uansett var det en god erfaring og ikke så skummelt som jeg fryktet på forhånd, det føltes avslappende og ok. Man kjenner jo hverandre litt før man treffes, og begge legger vel godvilja til for at det skal bli en ok date.

Endret av Kosemose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har møtt flere menn fra sukker, og selv de gangene det ikke har vært aktuelt å møte hverandre igjen, har jeg kost meg på date. Samtalen pleier å flyte fint og det er sjelden pinlige pauser. Siden man vet litt om hverandre fra før, kan man jo lett spørre videre om noe man vet den andre er interessert i hvis samtalen skulle stoppe opp. Min erfaring er at det beste er å ikke skrive med noen altfor lenge på forhånd. Ikke fordi man ikke har noe å snakke om når man møtes, men fordi forventningene da ikke er like skyhøye som de gjerne blir over tid.

Selv om du har snakket med vennene dine om mange temaer tidligere, har dere jo som regel noe å skravle om likevel! :)

Endret av Liel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har noe å snakke om i meldingene du skriver til en gutt, så kommer dere helt sikkert til å ha noe å snakke om når dere møtes og. Det går ann å snakke om alt fra a til å om man vil det. Fortelle om seg selv, fortelle en morsom historie eller en reise osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vært på date med 4 forskjellige gutter jeg har møtt på nett, på samme måte som deg.

Hadde snakket lenge med dem på nettet før vi møttes, og for meg var det egentlig en fordel. For da kunne man bare spille videre på alt man hadde snakket om før. Litt som å møte noen man allerede kjente. Bare hyggelige kvelder for min del i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...