Gå til innhold

Two guys and a girl (17 nov. 2003)

Anbefalte innlegg

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jeg er ikke en stor tilhenger av komiserier men i dag kom jeg over en utrolig morsom episode av serien som på norsk heter "Pizzagjengen". De hadde laget en hel episode som en stumfilm uten en eneste replikk. Den var så genialt laget, jeg lo og lo :ler:

En stakkars rørlegger som skrudde av vannet så en annen ikke fikk skylt shampoen ut av håret, en annen som møtte sin drømmekvinne på t-banen, en annen kvinne på t- banen som ble angrepet av 4 gravide kvinner fordi hun ikke ville gi fra seg setet sitt og en jente som jaget en hund som spiste ringen hennes.

Alt iscenesatt med glimrende musikk. Dette var utrolig godt laget.

(Ett raskt søk på Google gjorde at jeg fant tittelen: The One Without Dialogue)

Videoannonse
Annonse
Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jo, den var kjempefin. Helt genial.

Skrevet

Den serien er ikke helt gæren, selv om det norske navnet er litt på trynet.

Halloween-episodene er forøvrig de beste. ;)

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Berg :hjerter:

Ja han er søt :-) særlig når han forsøkte å stikke hodet nedi vaskemaskinen så han kunne få skylt ut shampooen :ler:

Skrevet

Ja episoden i dag var genial. Det norske navnet på serien er jo håpløst, men men hva gjør vel det...

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Ja episoden i dag var genial. Det norske navnet på serien er jo håpløst' date=' men men hva gjør vel det...[/quote']

Det er helt utrolig hvordan musikk kan erstatte dialog på den måten. De må ha brukt mye tid på å finne frem til de riktige melodiene for hver scene.

Skrevet

Kjempebra serie, skjønner ikke hvorfor den ble lagt den. Hvorfor ble ikke den pop i usa? Berg er jo helt fantastisk, håper å få se mer til ham (og slike replikker)

Skrevet

Jeg slo av TV når det begynte igår! Klarte ikke konsentrere meg om leksene med den teite musikken i bakgrunnen... :o

Skrevet

Elsker pizzagjengen!

Ja han er søt :-) særlig når han forsøkte å stikke hodet nedi vaskemaskinen så han kunne få skylt ut shampooen :ler:

Ikke glem Pete da...søt og sjarmerende han og :hjerter:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...