per78 Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 Byttet nettopp fra Chess pga nytt mobilkjøp, kan ikke huske å måtte vente så lenge på tlf. 22 minutter er ganske lenge. Koster det ikke ganske mye å holde linja også?
DBM Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Får du ikke vite forventet ventetid, og kan de ikke ringe deg opp igjen?
per78 Skrevet 4. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2011 Får du ikke vite forventet ventetid, og kan de ikke ringe deg opp igjen? Jo, måtte vente 22 minutter. Synes det er ganske lenge å vente. Jeg måtte vente så lenge i går også. Er jo ikke gratis den kundeservicen heller.Lurer på om det er vanlig med Netcom? Hadde Chess tidligere, ventet maks to minutter.
M0niq Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Nei, jeg har ikke opplevd og måtte vente så lenge. Spørs om det bare er hektisk nå på sommeren som alle andre plasser
Gjest Iah Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Har de ikke tilbakering-tjeneste? Det er i så fall veldig dårlig, og jeg er helt enig i at det er uholdbart å ha 22-minutters ventetid. Nå har jeg aldri vært Netcomkunde, så har ingen erfaring med dem, så det kan jo hende du hadde maks uflaks og at det var noe veldig spesielt akkurat da du ringte.
Perth Skrevet 6. juli 2011 #6 Skrevet 6. juli 2011 Jeg byttet fra Netcom til Ventelo. Bedre service, bedre dekning og raskere internett. Billigere ble det også!
per78 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2011 Var like lang ventetid to dager på rad... Kan ikke bytte abonnement fordi kjøpte en mobil som var knyttet til Netcom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå