Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okey, jeg har langt blondt hår. Problemet er at det er så tynt og flatt, så jeg går som regel med håret oppsatt (men det sliter så veldig på håret).

Jeg er ikke så glad i å bruke sminke, så jeg er som regel alltid sminkelens. Derfor har jeg litt angst for å klippe håret. Vil jo gjerne se feminin ut, men føler jeg får litt mannelook om jeg skal ha kortere hår.

Har sett på noen frisyrer men aner ikke hva som kan kle meg i det hele tatt, så jeg føler meg litt lost. Noen som kan linke frisyrer som kan være pent med tynt hår?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bob? Nå vet jeg ikke hvilken ansiktsform du har da :sjenert:

Skrevet

Klarer ikke ha hår i ansiktet. Usj, blir så irritert av det. Og synes ikke bob'er som ikke har skrålugg e.l i ansiktet ser så dumt ut. :sjenert:

Kan vel legge ved et bilde av meg så det blir lettere. Har jo lagt ut ørten ganger allerede, så ett til skader jo ikke;

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/226501_213679998651764_100000292968390_805762_1787667_n.jpg

Ikke at man ser så mye, men men.

Skrevet (endret)

Sorry, feil..

Endret av La Papesse
Skrevet

Ja, det tror jeg blir fint på deg. :jepp:

Skrevet

Jeg vet ikke om du kunne se den linken jeg la ut i innlegget mitt? Men det var akkurat det bilde jeg ville vise deg :) Men så trodde jeg du mente at du IKKE likte skrålugg og bob. Og da ble jo dette bilde HELT feil. :sjenert:

Men enig, passer både til hårtypen din og ansiktsformen :)

Skrevet

Jeg mente at jeg ikke kunne hatt noe som dette: http://i53.tinypic.com/14u9bvc.jpg

For jeg blir så fokusert på håret som ligger i pannen og prøver å vifte det vekk hele tiden. :ler:

Greit, da satser jeg på at det blir bra. Så er det jo å se om disse frisørene klarer å få det fornuftig da. Har fortsatt til gode å komme ut av en salong slik jeg ville. Hater frisører. :daane:

Skrevet

Wow,du er pen :jepp: :jepp: :jepp:

tror du hadde passt den du la ut,tror egentlig du vil være vakker uansett hvilken frisyre du velger med ditt ansikt :tommelopp:

Skrevet

Klippe teknisk er disse frisyrene ganske like.. (i innlegg 6 og 9) Det er kun stylingen som er forskjellig...

Bare så du er oppmerksom på det. Men uansett, fin til deg :)

Skrevet

Wow,du er pen :jepp: :jepp: :jepp:

tror du hadde passt den du la ut,tror egentlig du vil være vakker uansett hvilken frisyre du velger med ditt ansikt :tommelopp:

:daane: Nå overdriver du vel litt. Men takk. :gjeiper:

Klippe teknisk er disse frisyrene ganske like.. (i innlegg 6 og 9) Det er kun stylingen som er forskjellig...

Bare så du er oppmerksom på det. Men uansett, fin til deg :)

Du ser jo ganske tydelig at luggen er kortere på den i innlegg 9. :) Den er ellers litt kortere enn den andre også, men ellers er det likt.

Kjempefin frisyre. Tror absolutt at det kan bli pent på deg! :)

Supert! :)

Da blir det vel noe ala det jeg går for.

Skrevet

Jeg ville også gått for bob! Hadde det selv en god periode... Har riktignok krøller, men det er en frisyre som passer til de fleste! Veldig grei, lettstelt frisyre. Og vil du ha håret ut av ansiktet kan du jo enten bare ta et par spenner og feste det opp, eller flette det bakover...

Skrevet

Jo takk, Izabella. :daane: Er ikke enig selv da, men.

Sant det du sier Surriball :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...