Gå til innhold

kan man leve "lavkarbo light/lavkarbo low kcal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på..om man kutter ut de værste karbosynderne,men i stedet for å gaffle innpå fett så lever man på lavkcalori også?

Om det da er krise om man spiser noe godt innimellom,som feks snop på en lørdag..??

Har fått med meg at lavkarbo + sukker er FY,men dette er vel pga det høye fettinntaket man har.

- ja,jeg er en lavkarbonybegynner som er lei allerede...gi meg mitt SMÅGODT tilbake! :grine:

Hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å lage deg noe usunt? Som sjokolade eller kake? Du kan lage det meste på lavkarbo. Søk på Google :)

Skrevet

Du kan spise akkurat hva du vil, men det spørs jo hva du vil oppnå. Vil du gå på lavkarbo og gå ned i vekt, så må du faktisk gjennomføre det ordentlig. Er det ikke så farlig for deg hva du putter i deg, så må du jo gjerne spise godteri og alt mulig, men da kan du heller ikke forvente særlig resultat.

Husk at kroppen din er avhengig av sukker, jeg hadde selv en hard periode da jeg begynte på lavkarbo, jeg kuttet ut alt av brus og godis, og jeg tror egentlig at cold turkey funker best. Men, det kan hjelpe å spise litt sukkerfritt godteri i en overgangsperiode, evt prøv Atkins-barene for sjokoladehunger :)

Mer fett i kosten gjør at du ikke får det samme behovet for eller lyst på karbohydratene, et sted må du få energi fra, derfor funker det dårlig å kombinere lavkarbo og lavkalori.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

EN dag ja..jeg snakker om lavkarbo over lang tid.en dag kan ikke sammenlignes..og så snakker jeg om SNOP,type smågodt ;)

Vet jeg kan lage alskens ting men det er fortsatt ikke det samme.. :sjenert:

Skrevet

EN dag ja..jeg snakker om lavkarbo over lang tid.en dag kan ikke sammenlignes..og så snakker jeg om SNOP,type smågodt ;)

Vet jeg kan lage alskens ting men det er fortsatt ikke det samme.. :sjenert: