Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått vannkoppene og lurer på hvor lenge jeg kan forvente å ha de?

Las et sted på internett at det var en som hadde det i 4 uker!

Nå har eldstemann på 4 fått det også, så da får vell minsta det snart òg.. Litt greitt å vere frisk til den tid kommer.. Er jo helt utmattet av det!

Skrevet

Jeg fikk det da jeg var 20 år og hadde det lenge. Var vel en 3-4 uker tror jeg ja. Ble skikkelig angrepet og det klødde noe så innmari.

Skrevet

Wow, 3-4 uker. Jeg har aldri hatt vannkopper, håper jeg aldri får :sukk:

Skrevet

Til eldre du er når du får vannkopper til farligere er det å få det. Så sånn sett er det greit å ha hatt det når man er liten. Selv hadde jeg én hel vannkopp på ryggen som jeg ikke klarte å klø på engang når jeg var 12 år

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk vannkopper da jeg var 19 år, var dekket fra topp til tå av tett i tett med byller og sår i flere uker. Har fortsatt arr så jeg sier det alle sa til meg; IKKE klø på de, selv om det føles helt himmelsk å gå løs med den verste hårbørsten man har :P Smør deg inn med hvitvask (fåes på apotek), drikk masse væske og hold deg innendørs! Lykke til!! :klemmer:

Skrevet

hadde vannkopper i voksen alder. Merket kløing svakt ellers i knallform

Det varierer tydligvis fra person til person

Skrevet

Det klør og klør og klør.... og har gitt meg selv lov å klø på noen få, men ikke i ansiktet! Ser helt grusom ut! Og blir vell enda verre når det kommer skorver på..

Litt av en ferie gitt..

AnonymBruker
Skrevet

Vannkopper i voksen alder var grusomt. Først feber og smerter i dagevis, og så kom selve utslettene. Hadde dem over hele kroppen. Hvitvask hjelper ganske raskt, heldigvis. Men tar ganske lang tid før utslettene forsvinner helt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg fikk vannkopper for noen dager siden i en alder av 42. 24 t med en helvetes kløe,fikk hvitvask og har bare skorpene igjen. Almentilstanden har vært helt bra hele tiden........så j slapp vell biligt unna.

Skrevet

Jeg fikk vannkopper for noen dager siden i en alder av 42. 24 t med en helvetes kløe,fikk hvitvask og har bare skorpene igjen. Almentilstanden har vært helt bra hele tiden........så j slapp vell biligt unna.

Det gjore du so absolutt! :) Heldiggris :)

Skrevet

Jeg fikk vannkopper som 40-åring og har aldri vært så dårlig verken før eller etter. Fikk over 40 i feber, lungebetennelse og infeksjon i "koppene". Hadde blemmer absolutt over alt, inni munnen også og som sprakk og smake død og pine. Så ut som om jeg var truffet av 20 haggelskurer, og gikk nok sånn i 3-4 uker før jeg så bortimot normal ut.

Uff, det var helt fryktelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...