stassy Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 Prøver meg frem her jeg.. Jeg ble plutselig så usikker ang litteraturhenvisninger i fotnoter :oops: (vet det er lettere i parantes, men har nå fått beskjed om ikke gjøre det slik).. Kan jeg skrive slik: Larsson 1997:24 som jeg ville gjort i parantes siden jeg referer til litteraturlista bakerst, eller bør jeg skrive mer utfyllende i fotnoter? Den standarden som jeg har fått oppgitt sier ingenting om dette :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Du kan skrive sånn som i eksempelet ditt, men det skal være komma etter Larsson: Larsson, 1997:24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 18. november 2003 #3 Del Skrevet 18. november 2003 Du kan skrive sånn som i eksempelet ditt' date=' men det skal være komma etter Larsson: Larsson, 1997:24[/quote'] lært at det IKKE skal være komma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå