Gå til innhold

Kvise under leppa etter suging

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen timer etter jeg sugde en ONS, så oppdaget jeg en kvise rett under leppa, akkurat der det røde på leppa slutter. Denne kvisa er vond om jeg rører borti den, å jeg bruker aldri å ha vonde kviser. Fikk klemt ut litt hvitt fra den selv om den ikke var helt moden. Etterpå kom jeg på å tenke på om det kan være noe annet enn en kvise. Er det noen kjønnssykdommer som smitter ved suging som har kviselignende symptomer? Er forhåpentlig en uskyldig kvise, men ble litt bekymret her.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Noen timer etter jeg sugde en ONS, så oppdaget jeg en kvise rett under leppa, akkurat der det røde på leppa slutter. Denne kvisa er vond om jeg rører borti den, å jeg bruker aldri å ha vonde kviser. Fikk klemt ut litt hvitt fra den selv om den ikke var helt moden. Etterpå kom jeg på å tenke på om det kan være noe annet enn en kvise. Er det noen kjønnssykdommer som smitter ved suging som har kviselignende symptomer? Er forhåpentlig en uskyldig kvise, men ble litt bekymret her.

Du har kjønnsherpes ... Syfilis gir visst oså byller. Eller gonore.

Du kommer til å dø. Ring legen.

Seriøst så tar de tid for kroppen å samle alle hvite blodlegemer, fagocytere og få dette samlet i en verkebyll som du kan merke, så det er nok bare du som er hysteriksk av å ha hatt oralsex.

AnonymBruker
Skrevet

Googlet det litt, å fant ut at herpes 1 gir blemmer og sår rundt munnen. Dette gjorde meg litt redd, aldri hatt herpes før, og hvis jeg først får det vil jo viruset alltid være der. Men er det mulig at det går så fort som noen timer (ca 8-9) fra suginga til blemmer oppstår? Og er det sånn kvit gugge inni herpesblemmer slik som det er i kviser? Det er vel ikke det, så dette er vel bare en kvise?

Hvis dette skulle være herpes og ikke en kvise, kan jeg kysse da? Eller suge?

AnonymBruker
Skrevet

Seriøst så tar de tid for kroppen å samle alle hvite blodlegemer, fagocytere og få dette samlet i en verkebyll som du kan merke, så det er nok bare du som er hysteriksk av å ha hatt oralsex.

Takk gjest, dette er beroligende.

Gjest Gjest
Skrevet

Googlet det litt, å fant ut at herpes 1 gir blemmer og sår rundt munnen. Dette gjorde meg litt redd, aldri hatt herpes før, og hvis jeg først får det vil jo viruset alltid være der. Men er det mulig at det går så fort som noen timer (ca 8-9) fra suginga til blemmer oppstår? Og er det sånn kvit gugge inni herpesblemmer slik som det er i kviser? Det er vel ikke det, så dette er vel bare en kvise?

Hvis dette skulle være herpes og ikke en kvise, kan jeg kysse da? Eller suge?

Du er garantert for liten til å ha et sexliv så det ville jeg latt være.

Ingen kan stille noen diagnoser her på nett, så da må du til legen.

Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert en kvise, så slapp av :)

Gjest womenwomen
Skrevet

Man får ikke kviser inni munnen på slimhinner , kunn utenpå hud .

jeg tror du har fått enten herpes på munnen eller er smittet av vortevirus pga munnsex .smitten kan du ha bært på lenge , før den bryter ut og gir symptomer .

Dersom du kysser andre eller har mer oralsex , kan du smitte andre VIA DIN EGEN MUNN .

Du er syk og skitten i munnen . Vi får håpe at du ikke har fått HIV virus også .

Tror du at kjønnssykdommer er skjelden og ikke rammer deg ? Og er kunn noe man leser om i avisen ? da må du tro om igjen . Er du DUM og uansvarlig nok til å suge fremmede ONS . Er du garantert smittet med ett eller annet , eller kanskje begge deler .

Det er livsfarlig ... neste gang får du kanskje HIV . Håper du har lært nå .

selv suger jeg aldri ons . fysj ...

AnonymBruker
Skrevet

Altså, jeg regner med du mener under leppa på utsiden av munnen? Det er et helt vanlig område å få kviser på, og det gjør grisevondt når de sitter sånn nesten på leppen. Og som en annen bruker her skrev; du ville ikke fått verkebyller så fort.

Så du kan slappe godt av :)

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke syk, men det er ganske ekkelt å suge ONSer uten kondom.. Du kan få en sykdom på denne måten.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er under leppa på utsiden av munnen jeg har denne kvisa, altså på huden under leppa. Og jeg var nok bare litt overbekymret i går, kvisa er mye mindre nå å kjenner den så vidt ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...