Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal tilbringe 2 netter i Bergen i sommer. Jeg har aldri vært i byen før, og lurer på om det er noen som har hoteller å anbefale? Det er veldig fint hvis rommene er moderne og ikke slitt, samt at det er parkering ved hotellet. Jeg har sett på dette hotellet på Sandsli, er det alt for langt unna byen? http://www.visitbergen.com/no/Produkt/?TLp=178548 (vi har bil, så sånn sett må det ikke være i sentrum).

Blir takknemlig for alle svar!

Skrevet

Sandsli ligger ca 15 fra Bergen sentrum. Helt ok avstand hvis du skal bruke bilen, men med kollektivtransport kan det bli noe knotete.

Radisson Sas Hotell på Bryggen har parkering i underetasjen, samme har Hotell Norge (også Sas) Hotel Neptun har også parkering for gjestene. Vet ikke helt hva de to siste tar betalt for parkering, men Sas Bryggen tar 140 kr døgnet mener jeg.

Det er tre store parkeringshus i Bergem, (Bygarasjen, Klostergarasjeb og Citypark)de to første er kommunale, så de er billigere, og sistnevnte er privat.

Det kan jo være et alternativ å parkere bilen på et av disse dersom parkeringen på hotellet er full.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...