AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #1 Skrevet 4. juli 2011 jeg fikk i begynnelsen av juni plass på en "privat" VGS som ikke er med i det offentlige opptaket i regi av fylket. har takket ja til den, men er allikevel ikke sikker på om jeg heller vil velge den skolen jeg har søkt på via VIGO... Fristen for å svare er vel i slutten av juli eller noe, men si at jeg svarer ja, slik at jeg da egentlig har to skoleplasser hvor jeg må si opp den ene rundt august, kan det få noen konsekvenser? Vet jeg sikkert bare kan skrive brev til den private skolen og si at jeg vil si fra meg plassen, men kan jeg gjøre dette med den offentlige også i august, selv om jeg takket ja i juni? det er bare så vanskelig å skulle bestemme seg, og timeplaner og slikt er enda ikke offentliggjort, noe som jeg vil ta med i beslutningen...
Kaisamaia Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Så lenge du har mulighet til å si ja til begge, er det vel ikke noe problem (for deg)? Verre med en av de som må stå på venteliste Men de blir da alltids flyttet over når plassen blir ledig... Så lenge du sier fra med en gang du har bestemt deg, går det nok bra å si ja til begge i første omgang, ja. Du sier jo bare nei til en av dem når du har funnet ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå