Gå til innhold

Jeg skal begynne å trene!

Væren

Hvor lenge tror du Væren holder ut på trening?  

1. 1. Hvor lenge tror du Væren holder ut på trening?

• 1 måned
      6
    • 2 måneder
      2
    • 6 måneder
      1
    • 1 år
      5
    • Resten av livet! Trening er ikke et prosjekt, men en livsstil!
      13

Anbefalte innlegg

Dere er jo bare helt fantastiske! Tenk at så mange har tro på meg!

Men litt av det jeg synes virker veldig OK, er nettopp det som Fru Fomle sier, man kan gå når det passer, og ikke nødvendigvis akkurat kl. 20.00 mandag eller fredag! Det blir absolutt veldig spennende! Jeg har avtalt time med veileder kl. 18.00 i morgen, og det skal bli spennende og gøy! Min kollega som har vært støttemedlem lenge nå, skal bli aktiv igjen, og vi skal dra hverandre i gang! Nå kjenner jeg at jeg er motivert! Har lyst til å sykle, svømme og prøve masse nytt!

Dere skulle bare hørt hvor mye moro vi har fått ut av vår framtidige trening; på jobb er det bare snakk om "vi som trener" osv. Ikke rører vi snopeskåla på pauserommet engang! Kjempekonsekvente og gira på vår nye og sunne livsstil! I tillegg har jeg lånt en elektronisk magetrimmer av en annen kollega, lurer på om den kommer til å ha noen oppstrammende effekt! *løper for å prøve* :ler:

Kommer tilbake med referat i morgen kveld!

Takk for masse positive tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Jeg har tro på deg Væren! Og har stemt på "resten av livet". :D

Og jeg også SKAL begynne å trene.......... Etter nyttår, når det begynner nytt Pilates-kurs! :D Da skal jeg prøve Pilatestrening, og håper det er noe for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du også har tro på meg, Huldre-Lise! Setter pris på det!

Hva er Pilatestrening for noe, da? Har det noe med Pontius Pilatus å gjøre? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer deg, jeg har tro på deg, jeg beundrer deg, jeg har tro på deg! *messer videre, på kne, med bøyet hode og armene utstrakt i retning Væren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Det er bra, bluebird!!!

I dag er dagen!!!

Men nå først skal jeg bruke frionsdagen min til å male lister til nytt bad på loftet. Har fått på meg et uhyre sexy maleantrekk; mannens gamle svarte dongerybukser og grønn/hvitstripete T-skjorte... :ler:

7 timer og 45 minutter igjen til trening!!!

HJELP!!! Hva har jeg begitt meg ut på??? Vel, det er jo bare en PRØVETIME... :o

Har ikke lovet noen noe som helst, jeg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, det er jo bare en PRØVETIME... :o

Har ikke lovet noen noe som helst, jeg... :sjarmor:

Den holdningen der kan du bare smadre opp på veggen og male over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry: Nedtur...

Fikk telefon fra legekontoret i ettermiddag, noen av prøvene jeg hadde tatt for flere uker siden hadde vist forhøyede verdier på cøliakitesten, og legen ville ha meg inn til ny time på tirsdag. Det kan forklare mageproblemene mine og det svært lave jernlageret mitt. Verdien på jernlagerprøven var på bare 4, mens den burde ligge mellom 10 og 110. Det tyder på at næringsstoffene ikke blir tatt opp av tarmen.

Jeg vet jeg ikke må tro det verste, men akkurat nå befinner jeg meg sånn ca. i etasjen under kjelleren. Jeg som hadde gledet meg til å trene i dag, og til Stavangertur med jobben fra i morgen med hotellovernatting til fredag, jeg har nå mest lyst til å bare krype inn i armkroken til min kjære og være der. Er kjempeengstelig, tenker cøliaki, crohns sykdom og tarmkreft hele tiden.

Sorry, jenter, men det ble ikke trening på meg i dag. Ha ringt og avbestilt timen, og lovet at jeg skal ringe igjen.

Klemmer tas i mot med takk!

Deppa sau. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, lille vennen da! Det var dumt. Men si meg, kunne du ikke trene da? Eller bare ble du så deppa at du ikke orket?

Ønsker sauen god bedring og bedre lykke neste gang :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Uff, Væren, det var trist... :cry: Håper du blir i form til å trene fort! Tenker på deg alle sammen nå. Kos deg litt med Herr Sau du, det pleier å hjelpe med litt nærkontakt.

God bedring!

:trøste: og :blomst: fra Bjørnsdatter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for omtanken...

Det var bare det at jeg gikk rett i kjelleren, og ikke orket å stille på min første prøvetime bare 3 timer etter at jeg fikk telefon fra legekontoret... :cry: Nå går det litt bedre, jeg er ikke helt på topp pga. murringer i tarmene mine, men ser fram til tirsdag og legetime - tross alt. Er redd det er noe veldig alvorlig, men dersom det er cøliaki, slik prøvene antyder, er det i alle fall en sykdom som det går an å leve godt med og forholde seg til.

Fra torsdag til fredag var jeg i alle fall på kjempefin tur med jobben, 17 damer på hotell, restaurant og kurs om fredagen! Kjempedeilig terapi; dette er damene som kjenner meg best, deriblant min beste venninne som jeg alltid deler tomannsrom med på tur! Finnes ikke bedre medisin enn å være blant veldig gode venner, da kan man spøke og fjolle og le, og klage litt og prate hvis det er det man trenger!

Skal komme sterkere tilbake med trening - absolutt! Måtte bare summe meg litt! Så skal alt gå mye bedre etterhvert!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...