AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Så en fyr jeg har holdt litt på med i det siste skulle komme oppom etter jobb i kveld, og vi skulle endelig få tatt en runde i sengen, bare klint litt før. MEN, han kom inn døren her, det første han gjorde var å spørre om jeg ville ha ham og dra ned buksen og be meg få den stiv. Jeg tok no et tak og begynte å runke ham. Det gikk knappe 20 sekunder før han kom. Han ble så flau at han bare stakk! Hvorfor han ikke bare ventet litt vet jeg ikke, han løp i hvertfall rett på badet og ut døren etterpå... jaja, ser ut som at det ikke skjer noe mer der! Bra jeg ikke hadde noen planer om å bli sammen med ham jeg er forresten 24, han er 35
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Så en fyr jeg har holdt litt på med i det siste skulle komme oppom etter jobb i kveld, og vi skulle endelig få tatt en runde i sengen, bare klint litt før. MEN, han kom inn døren her, det første han gjorde var å spørre om jeg ville ha ham og dra ned buksen og be meg få den stiv. Jeg tok no et tak og begynte å runke ham. Det gikk knappe 20 sekunder før han kom. Han ble så flau at han bare stakk! Hvorfor han ikke bare ventet litt vet jeg ikke, han løp i hvertfall rett på badet og ut døren etterpå... jaja, ser ut som at det ikke skjer noe mer der! Bra jeg ikke hadde noen planer om å bli sammen med ham jeg er forresten 24, han er 35 Du er for heit for han og han er 17år i hodet. 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Du er for heit for han og han er 17år i hodet. Får ta det sånn ja! hvorfor han ikke ble værende skjønner jeg ikke, kunne alltids gjort andre ting til han var klar igjen... Jeg lo ganske mye da kan løp ut i bilen igjen, bra kjipt å være kåt og klar for sex når fyren bare stikker ble en runde med mister rabitt i kveld menmen, får invitere en som ikke er like mye pingle neste gang!
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Hahaha!!! Ikke rart han er 35 og singel.. Mr hurricane!! :D 7
Pialill Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Haha! Du får trøste deg med at dette kommer til å være en kjempebra historie å dele på jentevors! 1
Erotisk Flukt Skrevet 9. juli 2011 #7 Skrevet 9. juli 2011 Haha, fantastisk! Elsker det han faktisk tok seg tid til å stikke på badet først ;-) Men ta det som et kompliment frøken, du er åpenlyst et talent når det kommer til runking. Men han, han hørtes bare ekstremt stakkarslig ut. Sikkert smårunka hele dagen på jobb. -Domino
Gjest Gjest Skrevet 9. juli 2011 #8 Skrevet 9. juli 2011 Hør her av dine søstre hehe... Flau!!? Nei 20 tok det nok ikke, og så flau at han stakk er nok også litt tynt. Han ville bare ha en runk og det fikk han. At du skriver om det på KG sier meg en ting. Du er seksuelt fustrert.
Gjest Gjest Skrevet 10. juli 2011 #9 Skrevet 10. juli 2011 Kanskje han har det kjempevanskelig og får selvmordsplaner pga sånne reaksjoner som her?
Gjest Nedfall Skrevet 11. juli 2011 #10 Skrevet 11. juli 2011 Så en fyr jeg har holdt litt på med i det siste skulle komme oppom etter jobb i kveld, og vi skulle endelig få tatt en runde i sengen, bare klint litt før. MEN, han kom inn døren her, det første han gjorde var å spørre om jeg ville ha ham og dra ned buksen og be meg få den stiv. Jeg tok no et tak og begynte å runke ham. Det gikk knappe 20 sekunder før han kom. Han ble så flau at han bare stakk! [...] Jaja, sånn går det når man onanerer for lite..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå