AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hei! Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor man får tak i slike bokhyller som denne, denne eller denne? Eller som i det minste vet hva slike kalles på norsk? Jeg har lett og lett, men finner ikke! På forhånd, takk
Fanteria Skrevet 4. juli 2011 #2 Skrevet 4. juli 2011 Ville sjekket ut Bolia.com, BoConcept og Living. Har sett lignende der
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Ville sjekket ut Bolia.com, BoConcept og Living. Har sett lignende der Åååh tuusen takk! :D Fant en kjempefin på Living, men den koster SEKS TUSEN! :O Aldri i livet om jeg har penger til det. http://www.living.no/newsread/products/list.aspx?node_id=5150 Det er ikke noen som vet hvor de har en billigere utgave av denne?
Zoë Castillo Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Jeg vil tro at en møbelsnekker vil kunne bygge noe liknende for under den prisen. Har ikke sett slike bokhyller til en rimelig penge, dessverre. 1
Tropic Skrevet 5. juli 2011 #5 Skrevet 5. juli 2011 Har du sjekket prisen på Bolia? Har tidligere sett at de har det, men vet ikke prisen.
Umuriel Skrevet 5. juli 2011 #6 Skrevet 5. juli 2011 Bolia hadde vel nettopp tilbud på den typen hyller om jeg ikke husker helt feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå