AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Ja det var det smarteste jeg kom på av navn! Jeg ser akkurat ut som bestemor duck, og samboer lo godt av håret mitt. Det er altså slik som dette på videoen jeg nå prøver, og jeg lurer på om noen andre har prøvd det før? Tok to i går (en på hver side), men jeg fikk en fæl brekk i håret av strikken. Så idag prøver jeg med hyssing og en bun midt oppå hodet. Fikk forsåvidt ganske spennende bølger med godt potensial.
Chiyo Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 OMG! Jeg skal prøve denne metoden. Jeg har naturlig bølgete hår, men slike krøller har jeg alltid hatt lyst på. Helst uten å bruke noe varmt.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Ikke sant. Jeg prøver hele tiden nye metoder for å unngå unødvendig varme. Youtube er gull!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Fanken, jeg så ikke helt hva hun gjorde, rulla hun håret inn i sokken, i lagene liksom, eller rulla hun bare den ferdige donughten rundt og rundt håret til hun kom inn til hodet?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Men sitter det fast på hele natta da? Mitt hadde fort rulla seg ut igjen.. Hun må da feste det somehow eller?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Min holder seg helt av seg selv også gjennom natten. Jeg har skulderlangt hår. Det er lurt å ordentlig rulle og trykke sokken rundt og rundt så langt inn mot hodet man bare klarer.
Havtorn Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Sukk.. *skrive innlegg her mens jeg sparer hår som en gal*
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Herregud, sitter her med en sokk på foten, og en avklipt surra rart inn i håret, hvorfor får jeg det ikke til.... Kan noen forklare det inn med teskje? Det sitter jo ikke rundt sokken..
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Hun har en video til. 4min inn i denne demonstrerer hun litt nærmere
Chiyo Skrevet 5. juli 2011 #13 Skrevet 5. juli 2011 Jeg har nå prøvd over natten, og jeg fikk det ikke til. Håret mitt så helt for jævlig ut. Min mor begynte å le. Jeg tror det er bare til å prøve til en får det til.
FantasDick Skrevet 5. juli 2011 #14 Skrevet 5. juli 2011 Prøvde dette i natt jeg også. Resultatet ble ikke helt som hun på videoen, men det ble ganske bra! Litt bustete og rotete krøller. Tror jeg skal børste håret og "rulle" det litt bedre neste gang.
sequin Skrevet 5. juli 2011 #16 Skrevet 5. juli 2011 Nå prøver jeg denne metoden på extensionsene mine, men fyttikatta så vanskelig det er å få det ordentlig til da, når jeg ruller de opp blir det bare flokete og rart Jeg har sett en flette-video på youtube som gir samme resultat, hvertfall på håret mitt, men jeg finner den ikke igjen
Gjest Nanette Skrevet 5. juli 2011 #18 Skrevet 5. juli 2011 Sitter med sokk i håret I morgen får jeg se resultatet.
Sophia. Skrevet 5. juli 2011 #19 Skrevet 5. juli 2011 Dette må prøves! Så jo i grunn ganske lett ut, men kan tenke meg at det trengs litt øving, ja!
Gjest Nanette Skrevet 5. juli 2011 #20 Skrevet 5. juli 2011 Jeg fikk det til med en gang, enklere å forstå etter å ha sett den andre videoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå