AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Jeg er veldig interessert i en fyr, egentlig har jeg falt veldig for han. Han er interessert i meg også, det har han sagt og jeg har lenge merket det, også før han fortalte meg det. Men det har seg slik at det er en ganske stor aldersforskjell mellom oss. Ikke som vi selv bryr oss om, men han bryr seg veldig m.t på hva andre sier. Jeg har tidligere invitert han til meg, men han er skeptisk til det nettopp av denne grunnen, og han har sagt at når det begynner å bli mørkere om kveldene så kan vi besøke hverandre. Hehe. Jeg synst det er litt sært da, men helt klart det beste å holde det veldig lavt, og spesielt siden jeg også er separert. Men hva skal jeg gjøre i mellomtiden? Han er ikke flink til å holde kontakt at all, og det er alltid jeg som tar kontakt først. Når jeg tar kontakt, så virker han veldig glad for det. Men jeg vil ikke virke desperat heller. Når han ser meg tilfeldigvis, kjører forbi o.l stopper han alltid opp for å prate med meg, og jeg kan alltid se at han stråler opp når han ser meg og jeg merker nervøsiteten. Men det er alt for nå. Jeg klarer da ikke vente med å treffe han ordentlig til det beggyner å bli mørkt om kveldene igjen.. What to do? Han her er en skikkelig bra fyr altså, her snakker vi drømmemann, så han her vil jeg virkelig ikke miste helt fatt på, men det er jeg redd for skal skje om det tar så lang tid før vi møtes ordentlig, bare vi to.. Blir helt frustrert, jeg.
Gjest navnelapp Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Hæ? Enten får han vedstå seg at han vil vere i eit forhold med deg, eller så får han ryke og reise. Skal du snike deg rundt for å få vere kjæreste med han? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Hæ? Enten får han vedstå seg at han vil vere i eit forhold med deg, eller så får han ryke og reise. Skal du snike deg rundt for å få vere kjæreste med han? Det samme tenker jeg Men han har tidligere hatt et par kjærester som har vært en god del yngre, og fått mye negativ kritikk og rykter på seg pga det, så jeg tror han tenker mye på det. Dette er en liten bygd der folk snakker om andre hele tiden. Men på samme tid som jeg forstår, så er det svært frustrerende!
Gjest reebok Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 , og han har sagt at når det begynner å bli mørkere om kveldene så kan vi besøke hverandre. Jeg tenker at det er virkelig ikke ditt problem, om han skulle få rykter om noe som helst. Ha litt verdighet, og ikke finn deg i å bli "gjemt" fra dag 1 1
Steinar40 Skrevet 4. juli 2011 #5 Skrevet 4. juli 2011 Det samme tenker jeg Men han har tidligere hatt et par kjærester som har vært en god del yngre, og fått mye negativ kritikk og rykter på seg pga det, så jeg tror han tenker mye på det. Dette er en liten bygd der folk snakker om andre hele tiden. Men på samme tid som jeg forstår, så er det svært frustrerende! Drømmemann med en slik oppførsel? Tror nok du bør begynne å tenke deg om litt her. F.eks hvorfor han tydeligvis går for kvinner som er betydelig yngre enn ham selv. Ikke akkurat noe sunnhetstegn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå