AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hva gjør dere med sex på ferie når barna er med og det er trangt om plassen? Har alltid lurt på dette. Er redd for at det å ha med barn på ferie vil ødelegge feriesexen...
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Det må de jo høre ganske godt dersom de våkner? Er det vanlig at foreldre har seg på en slik måte at barna hører det?
barnehagetanten Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Det er jo litt av det morsomme med ferie: stillenytende sex...
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Det er jo litt av det morsomme med ferie: stillenytende sex... Men kan man egentlig være så mye mer høylydt hjemme? Jeg mener, hjemme er det naboer, fortsatt barn osv... På ferie er jeg vant til å være enda mer høylydt enn hjemme fordi naboene bare er naboer i 1-2uker og jeg driter i hva de hører. Vil ikke miste feriesexen min!! Hehe
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Men kan man egentlig være så mye mer høylydt hjemme? Jeg mener, hjemme er det naboer, fortsatt barn osv... På ferie er jeg vant til å være enda mer høylydt enn hjemme fordi naboene bare er naboer i 1-2uker og jeg driter i hva de hører. Vil ikke miste feriesexen min!! Hehe Det kommer vel an på hvordan og hvor man bor det...
barnehagetanten Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Vi har hatt sex i telt, på hotellrom, på badet etc: bare å la hemningene falle og bråket være minimalt; for det er ikke pirrende å bli fersket av egne barn...
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2013 #8 Skrevet 11. desember 2013 husker fra da jeg var mindre og foreldrene mine hadde seg på bade etter at jeg og broren min liksom hadde sovnet.. det må da gå an å være stille når det er unger i det andre rommet, lysvåkne eller sovende Anonymous poster hash: 26ab4...8d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå