AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Jeg er på jakt etter en (norsk, evt engelsk) sang som kan passe til solosang i kirken? Er sånn i tvil som hva som kan passe, og håper kansje noen kan tipse meg?
Havtorn Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Som i uten instrumenter? med enkelt akkompagnment (haha, tro om jeg skreiv det riktig ) Eller hva med kjærlighetsvisa av Halvdan Sivertsen? Har også vært i et bryllup hvor "Å kunne æ skrive" ble sunget av brudgommen. Nydelig!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 •Det vackraste – Cecilia Vennersten •If you were a sailboat – Katie Melua •Mitt hjerte er ditt – Alf Prøysen •The book of love – Peter Gabriel •Tir na Noir – Vamp •Å kunne skrive på himmel'n – Lasse Bremnes
Belima Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Du Är Allt, Sonja Alden & Shirley Clamp Av längtan till dej, Cajsa stina åkerstrøm Älska mej nu, Afzelius To make you feel my love, Dylan
liv Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Den han Chris medina synger om dagen; what are words
Meadow Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Den han Chris medina synger om dagen; what are words Det synes jeg faktisk var et dårlig forslag, da vil jo folk sitte og tenke på Chris Medina og hun stakkars dama hans, istedet for det bryllupet de er i... Nei, ikke romantisk. 1
Belima Skrevet 5. juli 2011 #7 Skrevet 5. juli 2011 Synes det hadde vært hyggelig om TS hadde kommentert hva vi foreslår. Vi legger tross alt ned litt tid på å prøve å hjelpe til. Er vi helt på jordet med våre forslag TS? Hvis ja, si oss litt mer om hva du ønsker etter å ha lest forslagene.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #8 Skrevet 5. juli 2011 Ts her... Beklager at det har tatt litt tid, med Pc kræsj og greier... Og takker for hjelp! Vi er litt "hemmet" i at det ikke skal være svensk sang, selv om det er mye fint... Jeg liker mange av disse men skal få spillt de av for gubben etterhvert,...
Hariette Skrevet 5. juli 2011 #10 Skrevet 5. juli 2011 Grand prix sangen til Didrik Solli Tangen - my heart is yours
Gjest Spinell Skrevet 6. juli 2011 #11 Skrevet 6. juli 2011 Jeg synes "Gje meg handa di, ven" av Sondre Bratland er nydelig. For øvrig er "You raise me up" av Rolf Løvland uhorvelig mye brukt, og også "Det finaste eg veit" av Hellbillies.
Belima Skrevet 6. juli 2011 #12 Skrevet 6. juli 2011 Så at du ønsket norsk eller engelsk, men våget meg på svensk allikevel fordi forslagene er ikke blandt de mest brukte. Tenkte det var geit å ikke ta noe som "alle" tar. Det er jo ditt bryllup og du skal da ha det som du ønsker deg. Vi andre kommer bare med forslag. Uansett hva du velger, så håper jeg bryllupet deres blir best i verden for dere. Hadde jo vært artig å høre hva som ble deres sang en sånn viktig dag da.
topsy Skrevet 7. juli 2011 #13 Skrevet 7. juli 2011 da har jeg funnet våre sanger som soloinnslag i kirka :-) Vi skal ha kjærlighet ("sissel kyrkjebø") og Always be right there av bryan Adams. Synes begge har en nydelig tekst som passer veldig godt :-)
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2011 #14 Skrevet 8. juli 2011 Eva Cassidy- Songbird Dolly Parton- Sandys song Kenny Chesney- Me and you Halvdan Sivertsen- Bruremarsj fra Lødingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå