Xaphan Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har vært singel i noen år nå, og trives egentlig slik, men akkurat i sommer kunne jeg tenke meg noen å ha litt uforpliktende kos med. Altså ikke fuckfriend, men jeg kan ha det gøy med og kose med (og også ha sex med) uten at det er noe seriøst. Men dette er vel for mye å be om?
Gjest Bjørn82 Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har vært singel i noen år nå, og trives egentlig slik, men akkurat i sommer kunne jeg tenke meg noen å ha litt uforpliktende kos med. Altså ikke fuckfriend, men jeg kan ha det gøy med og kose med (og også ha sex med) uten at det er noe seriøst. Men dette er vel for mye å be om? Er det noe problem da? Fins vel muligheter for det.. Legg ut kontaktannonse i avisen. ^^
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Sett opp plakat på supern. "Sommerjobb: kjæreste" :gjeiper:
Xaphan Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2011 Haha, takk for gode tips, skal lage plakater med en gang Bill.mrk: Desperat 4
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Hehe. Du får sette inn annonse da, og be om bilde av beilerne først Hva ser du etter i en slik "venn" da? Kropp og utseende først og fremst, eller mest personlighet med tanke på vennedelen?
icecream Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 ååh, sommeren er en fiiin fin tid å ha someone special på, så ønsker deg lykke til med jakten på sommerflørten
Xaphan Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 3. juli 2011 Hva ser du etter i en slik "venn" da? Kropp og utseende først og fremst, eller mest personlighet med tanke på vennedelen? Jeg er ikke veldig opptatt av kropp og utseende, men jeg må finne ham attraktiv. Og for meg kommer det veldig an på personligheten hans om jeg er tiltrukket eller ikke, så ja jeg vil si at personligheten absolutt er det viktigste her
-Jiinxs- Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 I mine øyne er du ute etter en ff, fra beskrivelsen du kommer med. Og er jo ikke noe gale med det. Du får forandre FB statusen til looking for ff. Var kanskje litt slemt sagt av meg :/ Beklager. Har du ikke en kompis du kan spørre?
makkapakka Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har vært singel i noen år nå, og trives egentlig slik, men akkurat i sommer kunne jeg tenke meg noen å ha litt uforpliktende kos med. Altså ikke fuckfriend, men jeg kan ha det gøy med og kose med (og også ha sex med) uten at det er noe seriøst. Men dette er vel for mye å be om? Satt akkurat å tenkte på det samme. Skulle hatt en som er veldig god å kose med til ca. september 2
Xaphan Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #10 Skrevet 3. juli 2011 I mine øyne er du ute etter en ff, fra beskrivelsen du kommer med. Og er jo ikke noe gale med det. Du får forandre FB statusen til looking for ff. Var kanskje litt slemt sagt av meg :/ Beklager. Har du ikke en kompis du kan spørre? Haha :gjeiper: Jeg har en venn med fordeler som jeg har det mye gøy med og har sex med når vi har lyst, men han hater kosedelen. Så det er vel egentlig det jeg savner mest, selv om jeg vil ha en sexpartner og venn også.
-Jiinxs- Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Greit greit, jeg kan ta den kulen. Bare gi meg addressen eller tlf ditt så kommer jeg
rrakel Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Enig! Problemet mitt er vel at jeg er for kresen. Jeg MÅ ha den perfekte kjemien med en gutt, ellers orker jeg ikke en gang å late som om jeg er interessert, sukk. Men hadde passet veldig bra om noen kom og tok pusten fra meg i sommer. Er jo så koselig! 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 Det er to ting jeg ønsker meg hver SOMMER. Iskalde drinker og en sommerflørt, mista lysten på begge to i og med at det hverken er vær til å gå ut og drikke drinker i, eller pule i skogen på. Hurra for regnet. :regn: :regn: :regn: 1
Xaphan Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #14 Skrevet 3. juli 2011 Greit greit, jeg kan ta den kulen. Bare gi meg addressen eller tlf ditt så kommer jeg Er det så enkelt å få seg sommerkjæreste? I så fall vil jeg holde deg på vent litt, hvis jeg får mange tilbud som dette kan jeg kanskje ha en liten audition eller noe
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #15 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har vært singel i noen år nå, og trives egentlig slik, men akkurat i sommer kunne jeg tenke meg noen å ha litt uforpliktende kos med. Altså ikke fuckfriend, men jeg kan ha det gøy med og kose med (og også ha sex med) uten at det er noe seriøst. Men dette er vel for mye å be om? Hva slags gutter liker du da?
-Jiinxs- Skrevet 3. juli 2011 #16 Skrevet 3. juli 2011 Er det så enkelt å få seg sommerkjæreste? I så fall vil jeg holde deg på vent litt, hvis jeg får mange tilbud som dette kan jeg kanskje ha en liten audition eller noe Jeg har faktis tro at det ér så lett. Men at da forsvinner litt av spenningen. En jente kunne uten tvil gjort noe slikt og hun ville hatt plenty av gutter som stod å ventet for å treffe henne.
Xaphan Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #17 Skrevet 3. juli 2011 Hva slags gutter liker du da? Vanskelig å svare på egentlig. Jeg liker mange forskjellige typer mennesker, det viktigste er egentlig at jeg kan være komfortabel rundt personen. Liker mennesker med god humor og mye selvironi. Jeg har faktis tro at det ér så lett. Men at da forsvinner litt av spenningen. En jente kunne uten tvil gjort noe slikt og hun ville hatt plenty av gutter som stod å ventet for å treffe henne. Ja, jeg vil heller finne meg en på den naturlige måten
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #18 Skrevet 3. juli 2011 Det var en gang ei venninne av meg bestemte at jeg trengte kjæreste. Hun beskrev meg som alt mulig positivt du kan tenke deg, skrev det på en lapp sammen med en mailadresse man kunne kontakte meg på, og hengte det opp på 5 butikker i en by med 10 000 innbyggere i et knøttlite fylke. Etter et par uker kom vi på dette stuntet her da, og logga inn på den mailen for å se om det var noen som hadde gidda å skrive. Joda, jeg fikk over 800 henvendelser fra menn i alder 16-40, alt fra seriøse til useriøse, som ba meg med ut på date. Tæhe, hadde det vært noe? Ps; mange la ved bilde, var søren meg mye hot ute og gikk. Men siden de tok kontakt med en såpass desperat annonsen, og jeg ikke var så interessert eller desperat, så ga jeg det opp. Morro var det dog 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #19 Skrevet 3. juli 2011 Er det så enkelt å få seg sommerkjæreste? I så fall vil jeg holde deg på vent litt, hvis jeg får mange tilbud som dette kan jeg kanskje ha en liten audition eller noe Ja, så kan du jo bare se hvor flinke de er til å lage mat, og så kan du ha strippeshow med alle gutta for det etterpå 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå