AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Ettersom bildet nettopp kom ut på FB, velger jeg å være anonym i tilfelle noen kjenner det igjen. Jeg er klar over at håret mitt er litt gult (ser litt verre ut på bildet enn det er i virkeligheten), men er det så stygt at jeg burde gjøre noe med det på tross av at det er veldig slitt? Kan det hjelpe at jeg skal til utlandet og kommer til å eksponere håret for mye sol? What to do?
Larsern Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Ettersom bildet nettopp kom ut på FB, velger jeg å være anonym i tilfelle noen kjenner det igjen. Jeg er klar over at håret mitt er litt gult (ser litt verre ut på bildet enn det er i virkeligheten), men er det så stygt at jeg burde gjøre noe med det på tross av at det er veldig slitt? Kan det hjelpe at jeg skal til utlandet og kommer til å eksponere håret for mye sol? What to do? Ja, det der er absolutt for gult. Du burde heller satse på platina.
Tøysejenta Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Bildet? Endret 3. juli 2011 av Medoll
loffen Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Litt vanskelig å si, når jeg ikke kan se bildet. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 http://tinypic.com/r/55fgbl/7 Der, kom ikke med..
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Jeg syns ikke det var for gult. men smaken er som baken?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 hihi, jeg kjenner deg! Men synes ikke det er for gult, håret ditt er nydelig
pandabear Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Enig med de andre som ikke syns det var gult. Syns det var kjempefint jeg!
loffen Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes det ser bra ut! Jeg hadde i alle fall ventet med å farge det/bleke det mer til etter ferien!
Julebrus Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes det var fint. Ikke for gult synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes nå det er altfor gult jeg da... Det ser veldig britisk-tenåringsjente-bleika ut... Ikke pent. Men du kan jo vente til etter du har vært på ferie og se hvordan det har blitt da. Men det der kaller jeg faktisk for pissegult. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #14 Skrevet 3. juli 2011 Litt sølvsjampo nå og da skader ikke for å si det slik. Men det var ikke så gult det ble stygt da. 1
Sumaya Skrevet 3. juli 2011 #15 Skrevet 3. juli 2011 Det var ikke FOR gult nei, men hvis du føler det selv kan du jo bruke en lilla shampoo og la den virke i håret noen minutter før du skyller ut. Det vil dempe gulskjæret
SmallTalk Skrevet 3. juli 2011 #16 Skrevet 3. juli 2011 Nei, det er ikke gult. Det er gyldent, men definitiv ikke gult.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #17 Skrevet 3. juli 2011 Okai Det var godt å høre, så slipper jeg å styre noe mer med det. :D Sølvsjampo var en god idè. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå