AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Jeps, jeg har tabbet meg ut. Farget øyenbrynene med Snabbagrej. Rett på, rett av, fikk svarte bryn. Er blond. Ser ikke ut. Jeg hadde på sitron med det samme (har hørt at det kan bleike litt?). Det ga ikke den store effekten. Jeg trenger hjelp!! Hvordan skal jeg lysne brynene? Jeg vil være evig takknemmelig til den som kan hjelpe meg til å ikke se ut som en tosk på jobb i morgen! 2
Havtorn Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Farg håret sort i samme slengen og.. act cool! Nei herregud, aner ikke jeg, har ikke avfargning liggende? Huff!!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Har huden fått litt av fargen ser det jævlig ut, men det kan fjernes ved å gni på aske. Dypp en våt bomullsdott i askebegeret eller peisen. Gni, men ikke så hardt at du får skorper, da. Ellers dempes den veldig mørke fargen etter et par-tre dager, altså. Tips: masse øyensminke, så blir ikke brynene så fremtredende!
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Farg håret sort i samme slengen og.. act cool! Nei herregud, aner ikke jeg, har ikke avfargning liggende? Huff!! Haha, ta en goth-periode i en alder av 25? :D Har huden fått litt av fargen ser det jævlig ut, men det kan fjernes ved å gni på aske. Dypp en våt bomullsdott i askebegeret eller peisen. Gni, men ikke så hardt at du får skorper, da. Ellers dempes den veldig mørke fargen etter et par-tre dager, altså. Tips: masse øyensminke, så blir ikke brynene så fremtredende! Skal se om jeg kan finne noe aske! Faen heller at jeg har sluttet å røyke! Må finne noe jeg kan brenne. (Det sitter farge på huden under brynene, så jeg hååper de ser litt mindre mørke ut når det slipper tak..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå