Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt ny pc og har nå installert itunes og skulle til å laste ned musikkprogrammet frostwire. Men får det ikke til, hvorfor vet jeg ikke :P

Lurte på om noen visste om noen andre nedlastningsprogrammer som er gratis vel og merke og som det er lett og laste ned musikk fra :)

Håper på svar. På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen musikk er gratis sånn sett, det er jo folk som lager musikk og som selger det. Musikk har ikke vært gratis på limewire, kazaa osv, det har bare vært ulovlig nedlasting.

For øyeblikket er det som jeg vet ingen nedlastingsprogram som er "Gratis". Du får kjøpe de sangene du vil ha til 8 kr per stk på itunes, og støtte musikkindustrien. Husk, musikere prøvere også å leve av å være musiker.

Du vil ikke jobbe gratis, vil du?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke lov å opplyse om torrents på KG.

AnonymBruker
Skrevet

iTunes og Spotify funker flott til dette.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt ny pc og har nå installert itunes og skulle til å laste ned musikkprogrammet frostwire. Men får det ikke til, hvorfor vet jeg ikke :P

Lurte på om noen visste om noen andre nedlastningsprogrammer som er gratis vel og merke og som det er lett og laste ned musikk fra :)

Håper på svar. På forhånd takk :)

Frostwire er såvidt jeg vet lagt ned. Jeg vil heller anbefale Spotify! Du kan forsåvidt høre på gratis musikk der, men du kan ikke laste ned uten å betale, og dessuten er gratisutgaven begrenset. Jeg synes prisen for betalingstjenestene deres er god, og ser ikke problemet med å betale 49,- (Spotify Unlimited, ubegrenset lytting til en uhorvelig mengde musikk, helt reklamefritt) eller 99,- (Spotify Premium, ubegrenset, reklameløst og mulighet til å spille musikklistene offline eller ta med musikklistene på mobil) for å bruke tjenesten. Man finner det utroligste av musikk der og kan også laste ned både enkeltlåter, spillelister eller hele album (mot betaling selvsagt) hvis man ønsker.

Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Men det gjør ikke så mye fra eller til for min del, uansett er jeg storfornøyd med Spotify Unlimited! Jeg har koblet opp den gamle PC'n min til høyttalere og bruker det som stereoanlegg. Helt perfekt! :) Jeg liker også at man faktisk får filene i mp3-format når man laster ned fra Spotify, i motsetning til Itunes' irriterende tulleformat som må konverteres for å spilles andre steder enn Ipod.

Edit: Dette var altså svar på et ulovlig innlegg om gratis nedlasting, som ble fjernet. Nå ser jeg ut som at jeg snakker til meg selv... :fnise:

Endret av Ylvina
Skrevet

Tråden er ryddet for tips angående ulovlig nedlasting.

Iah, mod

Skrevet

Hei igjen!

Det skulle selvføgelig stå BRA oppå overskriften, men det skjønte dere sikkert :P Går litt fort i svingene noen ganger her..

Ahaa, men da skjønner jeg hvorfor det kommer opp slik tull da jeg søker på frostwire. Ja, spotify er veldig fint og jeg bruker det hele tiden. Men tenkte på et program der jeg kan laste ned sanger. Går det an å laste ned fra spotify slik at man f.eks kan legge til sangen på en film man har laget?

Er det noen som vil bruke 2 min og forklare meg hvordan jeg laster ned musikk fra youtube så hadde jeg blitt veldig glad :)

Skrevet

Kjøp musikken din, det er billigere nå enn noensinne og du kan høre den med god samvittighet. Som nevnt tidligere her er det vel ikke lov til å tipse om programmer til ulovlig nedlasting, og det er det god grunn til.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan kjøpe musikken i spotify også.

AnonymBruker
Skrevet

Hei igjen!

Det skulle selvføgelig stå BRA oppå overskriften, men det skjønte dere sikkert :P Går litt fort i svingene noen ganger her..

Ahaa, men da skjønner jeg hvorfor det kommer opp slik tull da jeg søker på frostwire. Ja, spotify er veldig fint og jeg bruker det hele tiden. Men tenkte på et program der jeg kan laste ned sanger. Går det an å laste ned fra spotify slik at man f.eks kan legge til sangen på en film man har laget?

Er det noen som vil bruke 2 min og forklare meg hvordan jeg laster ned musikk fra youtube så hadde jeg blitt veldig glad :)

Ja, du har to valg i Spotify som dekker dette.

Offline spillelister, som betyr at musikken lastet ned til enheten din, slik at du kan spille de av hvor som helst fra. Du kan også kjøpe låtene gjennom Spotify, og da laste dem ned og bruke på hvilke enheter du selv vil til evig tid.

Gjest Applecore
Skrevet

Hva du enn gjør: aldri, aldri bruk bearshare!!

Gjest Blubberella
Skrevet

Da må du nok spørre andre steder (Google?). Det er ikke lov til å legge ut sånn info her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...