Gå til innhold

Uma Thurman- hva synes du?

Anbefalte innlegg

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Jaaada, India. Jeg tror deg nå....

Uansett skal du ikke bare komme her og komme her.

Jeg er ikke imbesil heller.

Når du slenger ut påstander om at du mislikte at Uma måtte gå ned i vekt før rollen som "The Bride" så syntes jeg at det var en dum og lite gjennomtenkt kommentar som burde besvares med fakta. Det var en grunn til at hun måtte slanke seg (fødsel) og Tarantino ventet med innspillingen av hensyn til henne. Jeg skjønte ikke hvorfor du mislikte det.

Skrevet

umas nese, hender og føtter er for lange men jeg syns hun er nydelig likevel

Skrevet

Jeg leste i filmmagasinet at Uma Thurman filmet i 16 timer om dagen 6 dager i uken de første par månedene, og da hadde hun også en relativt nyfødt baby å passe på. Ganske rett etter fødselen satte hun igang med beinhard trening, hun måtte lære seg 2 typer kung-fu, par-tre typer annen slåssing, bruke samuraisverd, bevege seg riktig i waier (waier-fu :wink: ). Den store slosscenen mot slutten av filmen tok 8 uker med lange dager å filme! Jeg synes ikke det er rart om dama blir tynn av det slitet der. Jeg synes hun er beintøff som orker! Så forresten på credit'en til kill bill at de brukte samme kung-fu instruktør som de i the matrix.

Greit nok at jeg er imot det ubarmhjertige slankepresset også, men enkelte roller krever god fysisk form for å få det til. Rene zellweger fikk også kommentarer på at hun var blitt så tynn for en stund siden, ikke vet jeg om hun har spiseforstyrrelser, men hun sa at hun nettopp hadde skutt en krevende film hvor hun valset opp og ned fjellsider dagen lang.. det kostet flesk bokstavelig talt.

Skrevet

Når du slenger ut påstander om at du mislikte at Uma måtte gå ned i vekt før rollen som "The Bride" så syntes jeg at det var en dum og lite gjennomtenkt kommentar som burde besvares med fakta. Det var en grunn til at hun måtte slanke seg (fødsel) og Tarantino ventet med innspillingen av hensyn til henne. Jeg skjønte ikke hvorfor du mislikte det.

Herregud.

Beklager igjen for å ha slengt ut dumme og lite gjennomtenkte kommentarer. Tror ikke jeg skal ta denne diskusjonen videre for min del, så slipper du å bli irritert og fornærmet.

Det er tydelig at man skal ikke åpne kjeften om man ikke har de rette kommentarene :o

Skrevet

Det er vel lov å ha ulik smak, vel? Jeg synes ikke dama er pen.

Betyr det at det er noe feil med meg, eller bare at vi har forskjellig smak?

Skrevet

Jeg synest Uma er dødsrå. Jeg synest ikke hun er billedskjønn, men vakker på sin måte. Har ikke sett Kill Bill, men i Pulp Fiction, er hun bare helt dronning.

Å manøvrere ett samuraisverd er kjempevanskelig. Bare å svinge det over hodet på rett måte krever ukevis med trening og instruksjon, prøv så å løpe opp en trapp mens du manøvrerer det + 20 kg på kroppen.

Film er film, kan hende det er plastsverd, har du tenkt på det... :wink:

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
kan hende det er plastsverd, har du tenkt på det... :wink:

Det ble ikke brukt plastsverd i Kill Bill, de brukte ekte sverd og dessuten sier det seg selv at de måtte gjør det.

For hvordan skulle de få følelsen av sverdet og trene med det i månedsvis hvis det bare bare ett simpelt plastverd. Du må nemlig bruke tyngden og kraften i sverdet for å kunne svinge det på rett måte, med ett plastsverd ville det sett ut som en barnelek :D

Og Diva, når du uttaler deg om ting du ikke har greie på må du tåle å bli konfrontert med det.

Skrevet

Jeg synes ikke hun er pen i det hele tatt - men vi har jo forskjellig smak da, bra det egentlig :wink:

Skrevet
umas nese' date=' hender og føtter er for lange men jeg syns hun er nydelig likevel[/quote']

Jeg leste et sted at hun hadde str. 45 i sko..... :sjokkert: . Synes det er kult at hun er så atypisk. Det er fint at det ikke er en "standardmal" på hva som er vakkert.

Skrevet

Syns ikke det er stygt å uttale seg om utseende til folk. Å kalle henne mindre pen som gjesten startet syns jeg er en høflig måte å si det på.

Vi har forskjellig smak og godt er det :) Vi diskuterer så mye annet så hvorfor ikke dette? For å svare på spørsmålet så syns jeg ikke hun er pen direkte, ut fra hva jeg har sett på bilder. Men grei nok :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...