Gå til innhold

Uma Thurman- hva synes du?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva synes du om utseende hennes? Synes egentlig at hun er mindre pen hvis jeg skal være helt ærlig, men hu er jo sinnsykt kul da! Tror ikke mange hadde klart å spille hennes roller..

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Uma Thurman "mindre pen" :o

Ja nå har jeg hørt det også :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Uma Thurman "mindre pen" :o

Ja nå har jeg hørt det også :ler:

Mener du at hun har et utseende alle burde synes er vakkert? Hva er det du synes er så pent med henne?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes ikke det er noe feil med henne, forstår bare ikke hva som er så vakkert med henne i forhold til andre. Mener personlig at jeg ser fler som er penere enn henne hvis jeg går en tur til byen f.eks..

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Hva i all verden er feil m henne???? :o

Det lurer jeg også på?

Aner jeg en usikker jente som fikk komplekser etter å ha sett Kill Bill fordi kjæresten/en hun er forelsket i satt med ett forelsket blikk mot lerretet?

Skrevet

Sånn er det vel stort sett m alle mennesker....Hva som er vakkert, blir jo tross alt en personlig oppfatning! Haugevis av folk som blir omtalt som vakre av massevis av folk, som jeg kanskje syns er ganske alminnelige....el kanskje lite attraktive! Men trekke dem frem her på KG til almen diskusjon av den grunn har da ingen hensikt! Ærlig talt!

Gjest Anonymous
Skrevet

He he he.. nå får du skjerpe deg India, har ikke sett Kill Bill enda engang. Men gleder meg veldig!

Grunnen til at jeg skrev spm var at samboeren min sa at "den dama er rå, men jeg kan ikke helt se hva kompisene ser er så lekkert med hu.."

Er forresten 26 år ,så noen usikker lita jente er jeg heller ikke :erter:

Skrevet

Syns gutta at hun er rå, da er hun definitivt det, i deres øyne, og da hjelper det uansett fint lite hva du mener om dama........

Gjest Anonymous
Skrevet
Sånn er det vel stort sett m alle mennesker....Hva som er vakkert' date=' blir jo tross alt en personlig oppfatning! Haugevis av folk som blir omtalt som vakre av massevis av folk, som jeg kanskje syns er ganske alminnelige....el kanskje lite attraktive! Men trekke dem frem her på KG til almen diskusjon av den grunn har da ingen hensikt! Ærlig talt![/quote']

Forstår ikke hva som er værre med å spørre om du synes hun er pen enn det er å spørre om feks Idol Kurt, David, Robbie Williams el :-?

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Er forresten 26 år ,så noen usikker lita jente er jeg heller ikke :erter:

Du oppfører deg hvertfall som en når du finner det for godt og rakke ned på andre mennesker pga. utseende. Eller er det kanskje helt i orden fordi hun er rik og berømt?

Jeg synes Uma er en klassisk skjønnhet, høy, slank, blond, store øyne, markerte trekk og fyldige lepper.

Skrevet

Synes hun ser helt fantastisk ut jeg :D

Men jeg likte dårlig at Tarantino fikk henne til å gå ned x antall kilo.

Tror ikke hun la på seg sååå mye etter fødselen - ærlig talt :o

( Hollywood altså! )

Uansett - smaken er som baken,- ikke alle MÅÅ like henne selv om andre gjør det ? Det er jo ikke ALLE skuespillere og modeller som er smellpene for enhver ?

:briller:

Skrevet

Ville aldri nedlate meg til å spørre om folks mening om NOENS utseende....Syns det er ufint rett og slett!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skrev at jeg tviler på at noen andre hadde klart å prestere like bra som henne i de rollene hun har hatt gjorde jeg ikke? Hun er faktisk en av mine favorittskuespillerinner. At jeg synes hun er mindre pen vil jeg ikke si er å rakke ned på, heller at det ikke har noe å si hvordan man ser ut for å være en knallgod skuespiller!

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet
Men jeg likte dårlig at Tarantino fikk henne til å gå ned x antall kilo.

Har du sett Kill Bill? Vet du hvor mye Uma måtte trene for å kunne spille inn alle disse enormt krevende kampscenene? Tror du det ville vært lett med 15-20 ekstra kilo og dra på? Eller tror du kanskje at alle kampscenene er gjort på data?

Uma måtte ikke gå ned i vekt for å komme inn i avslørende designerkjoler. I store deler av filmen er hun i sykehuspysj, i jeans og skinnjakke med t-skjorte inni og flate joggesko og i gul/sort joggedress.

Ikke mye glamour, både hår og make-up er veldig naturlig gjennom hele filmen, på grensen til det fraværende når det gjelder Uma.

Skrevet

Å, guuuudbedre! BEKLAGER at jeg fornærmet deg....

Samme hva, så synes jeg slakepresset tar HELT av!

Det å trene er ikke nødvendigvis det samme som å slanke seg, og vice versa!

Dama er TYYYYNN!

Det er MIN mening, uavhengig av kampscener etc.

Har heller ikke hintet om glamour og avslørende designerkjoler....

Makan ! ? !

Skal for øvrig se filmen.... når jeg får anledning.

Synes du har en sær og ekkel tone på innlegget ditt :roll:

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Uma er ikke sykelig tynn men slank er hun, ikke noe galt i det er det vel?

Blir litt provosert av folk som tror at skuespillere ikke må jobbe knallhardt i filmer som Kill Bill, som ikke vet at de må trene i månedsvis for en rolle som "The Bride". Å manøvrere ett samuraisverd er kjempevanskelig. Bare å svinge det over hodet på rett måte krever ukevis med trening og instruksjon, prøv så å løpe opp en trapp mens du manøvrerer det + 20 kg på kroppen.

En overvektig Uma ville aldri passet inn i en film som Kill Bill, det vet Quentin, det vet Uma selv og det vet de fleste andre som har peiling på film. Dette er ikke akkurat Bridget Jones Dagbok.

Skrevet

Ja for Rene Zellweger er jo veldig overvektig i Bridget Jones dagbok... :roll:

(sorry, avsporing)

Jennifer

Skrevet

hun er ikke en jeg tenker på som strålende vakker, men jeg liker henne godt, synes det er bra at ikke aller ser ut som en kinesisk porselendukke jeg.

Gjest Diva i.i.
Skrevet

Jaaada, India. Jeg tror deg nå....

Uansett skal du ikke bare komme her og komme her.

Jeg er ikke imbesil heller.

Du jobber svært mye med å overbevise meg om noe jeg egentlig er klar over. Jeg tror ikke de lever late dager på Bahamas og slikker sol under filminnspillinger, og jeg er klar over at det ikke er bare glitz & glam.

JEG synes Uma er i tynneste laget ( var i allefall på det siste bildet jeg så, og hun var noget drøyere før.

Men det er godt du har peiling, India og kan rette på oss uvitende :P

Bygons :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...