Gå til innhold

Synes du det er penest å være blek eller brun når man har..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

mørkebrunt/sort hår?

Er egentlig ganske blek og farger håret mørkebrunt. Synes dere det er pent eller er det finere hvis jeg får en gylden brunfarge? (enten ved hjelp av solarium eller selvbruningskrem)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Ååååååå... Helt mørkt hår (svart eller brunt) og helt melkehvit hud er utrolig pent synes jeg...

Skulle ønske jeg hadde perfekt hud og mørkt hår. Bleik nok er jeg i hvert fall.

Skrevet

Jeg synes det er pent med litt farge i ansiktet uansett hårfarge.

Man skal ha litt roser i kinnene og ikke være helt skummetmelk-farget.

Men - ikke slik at man har klint utover fire dåser med et eller annet - eller er skinnsofa-farget pga solarium. Da er helt blek penere.

Men tar huden litt farge, synes jeg det er penest.

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan lett bli litt for "satanrock" hvis man har farget sort hår og er blek synes jeg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Hva er galt med satanrock? :kissfan:

Skrevet

Jeg er ganske blek, og farger håret mørkebrunt med rødskjær!Ser mye bedre ut enn en kald brunfarge..

Skrevet

Jeg har mørk brunt hår og melkehvit hud. Syntes jeg er finere med litt brunfarge i ansiktet. Ser egentlig ganske syklig blek ut når jeg har min naturlige farge. Men dette er en smakssak.

Skrevet
Hva er galt med satanrock? :kissfan:

Kan noen søte sjeler fortelle meg også det? :wink:

Er tilhenger av denne gotiske-looken, jeg, og synes svart/mørkbrunt hår og melkehvit ansiktsfarge er kjempeschtilig. Go for it!

Skrevet

Jeg syns det (nesten) alltid er penest med litt farge i ansiktet.

Skrevet

Kommer an på hvilken "type" man er (eller ønsker å være). Om huden blir grå og gusten uten farge, så ville jeg nok prøvd å få litt farge, men om det er snakk om finporet porselenshud, så synes jeg at det kan være pent.

Synes heller ikke at det er særlig pent med hår som er farget kullsvart (er det den naturlige hårfargen, så er det noe helt annet) til blek hud. Da må det i såfall være gjennomført goth-stil.

Gjest Aderthiel
Skrevet

Jeg er så heldig å ha porselenshud og mørkebrunt hår. Men jeg bruker rouge i en frisk farge i kinnene for å se fresh ut. Før var jeg også avhengig av selvbruner og solpudder, men nå har jeg vent meg til å være så lys i huden. Slo meg til ro da jeg fikk noen fine komplimenter :wink:

Skrevet

Til mørkt hår syns jeg det er penest med litt farge på kroppen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...