Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Tenker på at man skal forberede huden før man smører seg inn med selvbruner. Hvor lenge i forkant skal man begynne med peeling? Skal man peele hver dag? Er det noe annet jeg bør tenke på, bortsett fra å smøre meg inn med fuktighetskrem etter dusj/skrubb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg peeler rett før jeg smører på fuktighetskrem.

Så lar jeg kremen trekke inn og tar på selvbruningskremen.

Om du har ømfintlig hud, så kan det kanskje være lurt å vente litt før du gjør noe som helst etter peelingen, slik at huden får roet seg ned.

Ta peeling med jevne mellomrom, selv om en del av fargen forsvinner. Jeg peeler ca 1 gang i uken eller annenhver uke. Kommer an på hvilken hudtype du har også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Tusen takk for svar Lea!

¨Hvilken selvbruner bruker du?

Hvor ofte smører du deg inn med den?

Går det ann å bruke det hele tiden? Eller trenger huden en pause? Hvilken peeling bruker du? Går det like greit med hampvott i steden? OBS..ble litt mange spm det her men. Svar hvis du gidder.. :)

Skrevet

Jeg bruker Piz Buin sin Mousse akkurat nå.

Den gir ikke så mye farge synes jeg, men er lett å smøre på. Har ikke opplevd å få skjolder av den.

Men favoritten er L'oreal sin selvbruner (oransje pumpeflaske). Det er flere her inne som er veldig fornøyd med den.

Jeg har ganske "røff" hud og bruker Nivea sin peeling i ansiktet. På kroppen holder det fint med hampvott.

Jeg bruker selvbruneren i perioder. Nå om vinteren bruker jeg den ganske ofte i ansikt og hals/bryst/skuldre, slik at jeg ser litt frisk ut. Når jeg trenger litt farge på resten av kroppen, så tar jeg en runde med selvbruner 2-3 dager i forveien.

Tror ikke at du trenger å ta pauser egentlig. Jeg bruker selvbruneren 2-3 ganger i uka og evt. litt oftere i begynnelsen (hvis jeg er veldig blek).

Skrevet

Jeg peeler huden dagen før jeg tar på selvbruningskremen, og har ikke fuktighetskrem på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...