Gjest ts Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Søsteren min dro til "danmark" i dag. Hun sier hun skal bli der en uke, og bo på et hotel i kjøbenhavn. Tidligere i dag fant jeg en drøss med infobøker om 6 byer i 6 forskjellige land, pluss en liten bok med datoer og tider og togstasjoner om når hun og venninnen skal til et nytt land, pluss nr til alle ambassadene osv. Med andre ord, hun skal på interail, men holder det hemmelig. Hun er 23, bor hjemme, sammen med meg og mamma (jeg er 17).. Vi er gode venner og forteller hverandre alt, og jeg skjønner ikke helt hvorfor hun lyver om at hun drar dit. JEg tok det ikke opp med henne.. Noen som har noen tanker om hvorfor hun lyver om hvor hun skal? Hun er ikke som en normal 23 åring, hun sliter psykisk og får anfall innimellom.. Så egentlig ville det vært best om mamma viste hvor hun var. Hun fikk nr til hotellet, men dersom det skjer noe og de er i Praha og ikke kjøbenhavn blir det tull...
The Kitten Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Kanskje hun løy fordi hun var redd dere skulle bli sint om dere visste hun dro på interrail?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Jeg skjønner at dere er bekymret, men hun er voksen og må få gjøre som hun vil så lenge hun ikke er umyndiggjort. Stol på henne. Senk skuldrene og tenk at dette går helt fint. Hvis det skulle vise seg senere at det oppstår problemer så får foreldrene din ta det derfra. Ingen grunn til å skape problemer før de er der.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Jeg er en normal 23-åring som ikke sliter psykisk eller får anfall, og jeg vil si at det at hun har notert seg nummeret til alle ambassadene er et godt tegn. Hvorfor hun lyver kan vi ikke svare på, det er vel fordi hun ikke føler hun kan si sannheten, men uansett er det vanligvis ikke så mye mer å frykte på tur enn hjemme. Jeg skjønner ikke hvorfor dere trenger å vite hvilket hotell hun bor på til en hver tid, hvis hun vil ta kontakt tar hun kontakt. Jeg reiser fire ganger årlig og opplyser aldri til foreldrene mine hva hotellet mitt heter. Kanskje hun føler det er på tide at hun klarer seg litt selv, hvis hun har trengt til å opplyse om slike detaljer før? Om hun så får et 'anfall' (av hva?) så er det ikke nødvendigvis slik at alt går ad undas bare fordi hun befinner seg i Amsterdam. 2
Gjest Maneater? Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå