AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Har falt pladask for denne: Hvis sofa Gøy med noe som ikke alle andre har. Hva synes dere? Kari H.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Hvis jeg var rik og hadde et rom jeg kunne dekorere i gjennomført stil så skulle jeg gjerne kjøpt en sånn sofa. Til f.eks. en hall/gang eller en "finstue". Men i et vanlig gjennomsnittlig norsk hjem ville jeg aldri hatt en sånn sofa. Stilig, ja, jeg ser den. Men den vil virke fullstendig malplassert sammen med det meste annet inventar, og den ser ikke noe komfortabel ut i det hele tatt. For meg er komfort absolutt førsteprioritet. I tillegg koster den såpass mye at om jeg først hadde kjøpt den så burde jeg ikke tenkt på å bytte den ut på mange år. Som sagt ville det vært annerledes om jeg var rik og hadde utallige rom å møblere.
Nuttery Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Ett ord: NYYYDELIG! Men passer den med annet inventar?
CoffeeCup Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Den var lekker! Men ikke som "hovedsofa" antar jeg? Så lite komfortabel ut, og den må i så fall passe inn i rommet...
Gjest Spinell Skrevet 4. juli 2011 #8 Skrevet 4. juli 2011 Spørs på stilen du har ellers og hva du skal bruke den til. Jeg liker ikke snirkler og rokokkoelementer, og synes dessuten ikke noe om hvite sofatrekk. Og når vi snakker om noe "alle" har for tiden, så er det jo hvite sofaer.
2shy Skrevet 4. juli 2011 #9 Skrevet 4. juli 2011 Elsker sofaen og hadde helt klart kjøpt en slik sofa hvis jeg hadde hatt et rom den passet til, eks stor entre, "side-stue", o.l. Men aldri som hovedmøbel i dagligstuen, da blir den for prangende og veldig upraktisk.
Shoe Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 Hvis du har den stilen i huset så er sofaen flott.Den er virkelig utrolig pen, så løp og kjøp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå