Pusine Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hei Kjæresten og jeg har bestemt oss for å gifte oss, og siden vi begge har vært gift før velger vi Tinghuset og borgerlig vielse. Vi ønsker en fin og intim seremoni med oss og forlovere, og avslutte dagen med middag på restaurant. Dagen etter tenker vi å invitere venner til en uformell bryllupsfeiring hjemme. Har andre valgt denne måten å feire kjærligheten på ? I såfall er jeg veldig interessert i å høre hvordan dere gjorde det mtp mat, grad av "uformellhet" mm. Vi lever etter et relativt stramt budsjett så vi kan ikke akkurat slå på stortromma, dessverre... Alle tips tas imot med stor takk Mvh Bruden
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #2 Skrevet 5. juli 2011 Hei Kjæresten og jeg har bestemt oss for å gifte oss, og siden vi begge har vært gift før velger vi Tinghuset og borgerlig vielse. Vi ønsker en fin og intim seremoni med oss og forlovere, og avslutte dagen med middag på restaurant. Dagen etter tenker vi å invitere venner til en uformell bryllupsfeiring hjemme. Har andre valgt denne måten å feire kjærligheten på ? I såfall er jeg veldig interessert i å høre hvordan dere gjorde det mtp mat, grad av "uformellhet" mm. Vi lever etter et relativt stramt budsjett så vi kan ikke akkurat slå på stortromma, dessverre... Alle tips tas imot med stor takk Mvh Bruden Jeg var i et slik bryllup for to år siden. De feiret med koltbord bestående av grillmat (grillspyd, kotletter osv.), vin og champagne og kaker til dessert (ingen bryllupskake, men kaker de liker). Været og temperaturen var utrolig bra den dagen så de hadde dekorert hagen med blomster og lykter/lys som hang rundt i hagen. Det føltes helt klart ut som en feiring, men samtidig var det uformelt og alle hadde en koselig dag. "Bruden" hadde på seg en nydelig hvit sommerkjole med blomster i håret, og gjestene dukket opp i det de hadde lyst til (ble sommerkjoler og skjørt på damene/jentene). Jeg hadde det utrolig koselig og kommer nok til å gjøre noe av det samme bare at jeg vil gifte meg i utlandet og ha feiringen når vi kommer tilbake
Meadow Skrevet 5. juli 2011 #3 Skrevet 5. juli 2011 Jeg vil bare si at jeg synes dette høres helt knall ut, og jeg vet at jeg som gjest hadde stortrivdes!
Gjest grønnfi Skrevet 5. juli 2011 #4 Skrevet 5. juli 2011 Vi gjorde det slik. Maten var hjemmelaget koldtbord, tror faktisk at noen av gjestene tok med salater. Siden vi var så etablerte var det enkelt å si "nei, vi trenger ingen gaver, men ta gjerne med en salat" En marsipankake, og en sjokoladekake etter maten. Mye dansing, Tax Free varer og enorm stemning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå