Gjest småhjerte Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Hvordan skrur man av internett på denne (mobilt internett)? Har lyst å skru det av når jeg er på ferie, slik det ikke koster noe om jeg skulle komme borti internett-knapper osv... Gjerne en detaljert forklaring edit; tror den heter pro mini Endret 3. juli 2011 av småhjerte
LadyStarlight Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Har du Android 2.3 kan du gå på hurtiginnstilling som er helt øverst på skjermen (når du drar den ned). Eller du kan legge fram en widget. Du kan også gå på trådløst og nettverk for å slå av mobilt internett. Håper du finner fram
Gjest småhjerte Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Ikke vet jeg om jeg har android 2.3 heller...hehe men jeg klarer å slå av trådløst nett, men det trådløse bruker jo ikke penger, så det gjør ikke noe. men når jeg trykker på instillinger under "trådløs nettverk", så trykker jeg videre på mobilt nettverk. der kan man deaktivere datatrafikk. er det slik det skal gjøres? eller er det umulig å ringe/sende meldinger da om man deaktiverer?
DysterPytten Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Det er under deaktivering av data trafikk ja. Du kan fortsatt sende meldinger og ringe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå