Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #1 Del Skrevet 17. november 2003 eller er det bare å stikke innom legekontoret når man skal få satt en ny p-sprøyte? Det er vel legesekretæren som setter den alikevel, så det skulle vel ikke være nødvendig å betale for en hel legetime hver tredje måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 17. november 2003 #2 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg bestilte ikke time da jeg brukte p-sprøyta. Forsøkte å gjøre det selv etpar ganger også, men jeg ble litt for stressa av å se den lange, tykke sprøyta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 17. november 2003 #3 Del Skrevet 17. november 2003 Nei, tror ikke du trenger det. Da jeg brukte p-sprøyten kunne jeg bare stikke innom når som helst. Som du sier er det jo legesekretæren som setter injeksjonen. Men jeg måtte betale da.. ca 70 kroner tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. november 2003 #4 Del Skrevet 17. november 2003 Takker og bukker! Da stikker jeg bare innom jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 17. november 2003 #5 Del Skrevet 17. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med å svare på noen spørsmål? :D * Hva koster p-sprøyta? * Hvor lenge varer den? Eks. Ny sprøyte hver 3. mnd? * Bivirkninger? * Er dere fornøyd med den? Har en spiral som jeg tror forårsaker en del trøbbel, så jeg vurderer aktuelle alternativ! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 17. november 2003 #6 Del Skrevet 17. november 2003 Er det noen som kan hjelpe meg med å svare på noen spørsmål? :D * Hva koster p-sprøyta? Ca 80 kroner + hva det vil koste å få legesekretæren til å sette den på deg. * Hvor lenge varer den? Eks. Ny sprøyte hver 3. mnd? Ja, 3 måneder * Bivirkninger? JA, blødninger, vektøkning, kviser, mental spenning/uro, vanskeligheter med å bli gravid senere m.m søk på depo provera på felleskatalogen.no * Er dere fornøyd med den? Jeg var kjempefornøyd inntil all sexlyst forsvant! Hadde det ikke vært for dette hadde jeg fortsatt. Men jeg vet at det er mange som får mye bivirkninger, feks med blødninger. P-sprøyten har vært diskutert her på kg mye før, så hvis du søker på temaet, vil du nok finne mange erfaringer. Har en spiral som jeg tror forårsaker en del trøbbel, så jeg vurderer aktuelle alternativ! Har du hørt om P-ringen? -Også mye diskutert her på kg, og jeg har inntrykk av at mange er veldig fornøyd med denne. Jeg bruker den selv og er kjempefornøyd. Ingen bivirkninger. Pluss at det er lavdose-hormonpreparat som kun virker lokalt og ikke sentralt. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 17. november 2003 #7 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg hadde ikke mensen de to årene jeg brukte p-sprøyta, og var veldig fornøyd med det, men jeg gikk opp i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 17. november 2003 #8 Del Skrevet 17. november 2003 Det er stort sett bare å stikke innom for setting av p-sprøyten. Men du må regne med at det kan være litt venting om det hoper seg litt opp med pasientene. Jeg har jobbet hos privatpraktiserende gynekolog, og der tok de 80-100,- for "arbeidet". Det kan variere litt muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå