Lumos Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Kan man skrive bacheloroppgaven som et eget "punkt" på en CV? Fks like under den graden du har oppnådd? Sånn arbeidstaker får se hva man skrev om? Kan jo være interessant/relevant for jobben.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jeg gjorde det, siden det var eneste relevante "arbeidserfaringen" jeg hadde hatt i jobben jeg søkte.
Personlig12 Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Jeg skrev det i søknaden, hva jeg hadde fordypet meg i. Men ser ikke noe i veien for at det kan stå på CVen nei.
Lumos Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2011 Så bra Men er det da lurest å skrive den under arbeidserfaring (har "vanlig" arbeidserfaring fra før), eller under utdanningen?
Personlig12 Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Så bra Men er det da lurest å skrive den under arbeidserfaring (har "vanlig" arbeidserfaring fra før), eller under utdanningen? Under utdannelse tenker jeg, samt at du kan nevne det i teksten du sender inn om dette er noe du skal gjøre. Henvise til den erfaringen du gjorde deg gjennom det prosjektet. Lykke til med jobbsøking
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå