lizzy90 Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 jeg er på jakt etter en dame dressjakke. Noen som vet hvor jeg kan finne en?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Klassisk? Ikke lett å finne midt på sommeren! De hadde noen fine på VIC, men de er nokså dyre. 2-3000,- dersom du skal ha de som er finest. Jeg fant en på salg til 600,- på Match, men de er vel på vei ut. Finnes sikkert flere butikker av litt høyere standard og prisklasse, men de pleier ikke jeg med mitt studentbudsjett å bevege meg inn i :gjeiper:
Gjest Badabing Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 Jeg fant en fin en på Zara for ikke så altfor lenge siden. De pleier å ha litt forskjellig pentøy året rundt, gjør de ikke?
Quirky Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 ACNE og Whyred har som regel fantastiske dressjakker/blazere i sortimentet. Nå har ACNE salg også. Litt dyrere enn H&M, men snitt og kvalitet er uslåelig!
Hecubaa Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Hvis kriteriet kun er at det må være en dressjakke er det flust av de på HM
lizzy90 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter #7 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Kjøpte en idag på only hadde to kjempe fine på hm men var så utplokket i str. :/ men den på only var også veldig fin Endret 6. juli 2011 av lizzy90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå