Gå til innhold

Hvem er ditt stil-forbilde?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Undertegnede beundrer stilen til Chlöe Sevigny, Jade Jagger, Kate Moss og, selvfølgelig, stilen til karakteren Carrie fra Sex og singelliv.

Verst stil har Pink, Britney Spears, Christina Aguilera og Mariah Carey!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lise Karlsnes (Briskeby)......

og Modesty.....

Skrevet

Guri Schanke er alltid riktig kledd for anledningen.

Celina Midelfart er også flott, men noen ganger er hun hakket for damete i stilen.

Carrie i S&S -en all time favoritt!

Skrevet

Jeg er meg, og har min egen stil. Ingen forbilder, ingen som skal fortelle meg hvordan jeg skal se ut :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ingen spesielle, men har sett at jeg har mye til felles med Rachel i Friends, bortsett fra at jeg bruker mer jeans enn henne.

Skrevet

Skulle gjerne hatt mer av stilen til Marilyn... :wink:

Skrevet

Jeg tror ikke at jeg har noe stil-ikon, jeg :o

Bør man ha det eller?

Skrevet
Jeg tror ikke at jeg har noe stil-ikon, jeg :o

Bør man ha det eller?

:ler:

jeg tror nok det går helt fint uten!

Skrevet

det er vel heller noe for oss usikre som trenger noen å herme etter...

Skrevet

Eh. Dere som har Carrie i S&S som "ikon" - kler dere dere liknende?

*grøsse*

Greit nok at hun har en fantastisk stil, men den kan da umulig være så veldig anvendelig i trauste Norge.

Men, partyantrekkene hennes er til å dø for!

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jeg har vel egentlig ikke noe stil-ikon men stilen min er uten tvil veldig klassisk, liker ikke for mye mønstre ol. Jeg er kjolegal og bruker mye penger på tilbehør og andre klær, men når jeg shopper er det etter mitt eget hode selv om jeg føler med på trendene.

Gjest Anonymous
Skrevet

Å ha et stil-ikon betyr ikke nødvendigvis at man kler seg lik "ikonet", heller at man lar seg inspirere av det..Det jeg først og fremst beundrer hos Carrie er orginaliteten, evnen til å sette sammen ulike plagg i uvante kombinasjoner, og få det hele til å se fantastisk ut.

Btw, bare for at vi bor i et land med noe ubehagelige temperaturer vinterstid betyr ikke at vi må gå i høyhalsede strikkegensere og moonboots..*grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...