AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Må ærlig innrømme at jeg tenker litt lavt om brukere som jeg ser er mest aktiv i sex-forumet. Man skal jo ikke dømme andre, men syns det sier litt om personen når dette stort sett er det eneste som opptar. 2
icecream Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Er jo i det forumet det foregår mest trolling også da, og mange lar seg jo provosere av enkelte innlegg og ender opp med å starte en heftig debatt der inne, over noe som ikke var seriøst i utgangspunktet. Så er ikke sikkert alle som er mest aktive i sex-forumet er kåtinger som må få ut seksuell frustrasjon ved å prate om det, men at det er provoserte mennesker som mater trollene 1
Mann 42 Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Jeg skjønner ikke hva som skulle være galt med å være på sex-forumet. Sex er en ganske sentral del av livet, og det er en evig kilde til både frustrasjon og glede. Skulle bare mangle at man ikke skulle diskutere det. 4
Gjest nupp Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 nei.. men er mange andre jeg ser ned på. kanskje du er en av dem? :D anonymt er jo feigt
Judge Judy Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Hvordan vet du at det er det eneste som opptar dem? Kanskje er det det eneste som opptar dem på Kvinneguiden, det finnes tross alt mange andre forum på internett. Kanskje har de en egen bruker kun for seksualforumet for å unngå å bli dømt nedenom og hjem i andre debatter av pripne damer. Eller så er de vel bare veldig glad i sex, og jeg ser egentlig ikke noe galt i det heller. 2
Havbris Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Må ærlig innrømme at jeg tenker litt lavt om brukere som jeg ser er mest aktiv i sex-forumet. Man skal jo ikke dømme andre, men syns det sier litt om personen når dette stort sett er det eneste som opptar. Det eneste som opptar? Hvordan i all verden kan du trekke en slik konklusjon om andre mennesker på grunnlag av virksomhet på ett nettforum? Men kanskje dette heller sier litt om deg? 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Helt greit! Du skal selvsagt få lov til å ha den meningen du selv vil.
Gjest Fable Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 For å være ærlig, så bryr jeg meg ikke. Jeg følger ikke med på hvilke brukere oppholder seg mest her eller der. Er her for å ha ett tidsfordriv, ikke stalke brukere. 1
sophiaM Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Nei, ser ikke ned på de i det hele tatt. Mange andre som kommer før
Chiyo Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 (endret) Nei ser ikke ned på dem. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan bare være på sex-forumet hele tiden. Jeg er der inne og ser av og til, men jeg blir fort lei fordi det er det samme som nevnes hele tiden. *Hvordan ser deilige mennesker ut? *Har jeg liten penis? *Barbert eller ubarbert? *Hun vil ikke suge. Endret 3. juli 2011 av Chiyo 5
ludo Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Nei ser ikke ned på dem. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan bare være på sex-forumet hele tiden. Jeg er der inne å ser av og til, men jeg blir fort lei fordi det er det samme som nevnes hele tiden. *Hvordan ser deilige mennesker ut? *Har jeg liten penis? *Barbert eller ubarbert? *Hun vil ikke suge. Så enig
Gjest norah Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Må ærlig innrømme at jeg tenker litt lavt om brukere som jeg ser er mest aktiv i sex-forumet. Man skal jo ikke dømme andre, men syns det sier litt om personen når dette stort sett er det eneste som opptar. Men hva typisk tenker du om dem? Eller, jeg mener - meg da, siden(hvis ikke jeg husker feil) er oppført med mest aktiv inne på seksualitetsforumet. At det er "feil" å være opptatt av seksualitet? Eller at jeg/de tenker på sex hele tiden? Joda, jeg er opptatt av sex, akkurat som jeg er opptatt av sånn ca det meste annet i verden. Og joda, det finnes mye trolletull der(pikk/fittetråder som er helt retarderte). Men da skal du iallefall vite at en av de i mengden du ser ned på jobber på høyt nivå med politisk rettede spørsmål, har jobbet i humanitære organisasjoner - er frivillig på fritiden for utsatte kvinner og barn, har høy utdannelse, bruker masse tid på kultur - og ikke har hatt en eneste ONS, eller ligger rundt(uten at jeg bryr meg om hvorvidt andre gjør det). Men joda, jeg snakker mye heller generelt om sex enn jeg snakker om hvilken bordsetting man skal velge i bryllupet/babygulp/mascara eller hva enn annet man kan snakke om. Det plager meg ikke om noen oppfatter meg negativt av den grunn, sånn er jeg bare De som er svært konservative oppfatter nok meg som litt vel frisk i nebbet, ja. 3
Gjest norah Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 Nei ser ikke ned på dem. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan bare være på sex-forumet hele tiden. Jeg er der inne å ser av og til, men jeg blir fort lei fordi det er det samme som nevnes hele tiden. *Hvordan ser deilige mennesker ut? *Har jeg liten penis? *Barbert eller ubarbert? *Hun vil ikke suge. Forøvrig HELT enig.
Gjest Cuntzilla Skrevet 3. juli 2011 #14 Skrevet 3. juli 2011 Det betyr jo ikke at det er det eneste som opptar dem. Jeg synes bare det er det eneste som er morsomt å diskutere her på KG. Politikk, kunst, musikk, aktuelle saker, fag, religion og filosofi tar jeg på andre fora, f eks i virkeligheten Intime detaljer fra sexlivet er derimot ikke like vanlig å ta over kaffemaskinen på jobb, imens her kan man diskutere det helt fritt og ærlig. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #15 Skrevet 3. juli 2011 Nei ser ikke ned på dem. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan bare være på sex-forumet hele tiden. Jeg er der inne og ser av og til, men jeg blir fort lei fordi det er det samme som nevnes hele tiden. *Hvordan ser deilige mennesker ut? *Har jeg liten penis? *Barbert eller ubarbert? *Hun vil ikke suge. Jeg har ikke lagt merke til om noen brukere er kun på det forumet eller også andre steder, så nøye følger jeg ikke med. Men enig i den lista du kommer med, det er ganske håpløst ensporet. I tillegg har vi de åpenbare ronketrådene som kommer om og om igjen. Det virker som mye av hensikten for å vanke der inne er å få folk til å føle seg unormale hvis man ikke har minimum åttekant og er villig til å prøve noe nytt inkludert ny partner annenhver dag. Jeg håper virkelig ikke folk tror et slikt forum ikke speiler virkeligheten. 2
Ethereal Skrevet 3. juli 2011 #16 Skrevet 3. juli 2011 Nei. Er ganske mye på seksualitet selv, fordi det er der det skjer mest.
Cammis Skrevet 4. juli 2011 #17 Skrevet 4. juli 2011 Ser ikke ned på dem i det hele tatt. Er nå mest aktiv der meg selv så.
Mann 42 Skrevet 5. juli 2011 #18 Skrevet 5. juli 2011 Nei ser ikke ned på dem. Men jeg skjønner ikke helt hvordan man kan bare være på sex-forumet hele tiden. Jeg er der inne og ser av og til, men jeg blir fort lei fordi det er det samme som nevnes hele tiden. *Hvordan ser deilige mennesker ut? *Har jeg liten penis? *Barbert eller ubarbert? *Hun vil ikke suge. Men man kan ha det gøy på sexforumet iallfall i et halvt års tid, før gjentakelsene begynner å bli påtrengende. Kanskje det er SÅNN KG får folk hekta. Du sitter der og leser om trekanter og oralsex og olje og drit, og kan ikke nekte for at du blir litt.... anterert. Og det er jo deilig. Og før du vet ordet av det, så har ryggmargen din assosiert KG med sex, og du sitter i klisteret. Sexforumet må forbys! Det er vanedannende og kan føre til bruk av sterkere forum, som "Religion" og "Aktuelle saker"!
Kosemose Skrevet 5. juli 2011 #19 Skrevet 5. juli 2011 Må ærlig innrømme at jeg tenker litt lavt om brukere som jeg ser er mest aktiv i sex-forumet. Man skal jo ikke dømme andre, men syns det sier litt om personen når dette stort sett er det eneste som opptar. Hvordan finner du ut hvem som nesten bare er på sex forumet? Jeg er nesten aldri på sex forumet (annet enn som AB ) men er masse på Barn&Familie. Betyr det at jeg er en aseksuell tante som bare er opptatt av barn og oppdragelse og som ikke liker sex, det da liksom? :gjeiper: 1
Klips Skrevet 5. juli 2011 #20 Skrevet 5. juli 2011 Ikke at jeg vet hvem som er mest aktive hvor, men jeg ville vel tenkt at de som var mye der hadde masse deilig sex, og dermed kanskje er litt kulere enn jeg er Kanskje jeg ser opp til dem rett og slett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå