Potetgull Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 For ca en uke siden kjøpte jeg og kjæresten en we-vibe 2 på kondomeriet for 899 kr. Da fikk jeg med en lapp med "orgasmegaranti". Etter å ha prøvd we-viben et par ganger er jeg kjempe skuffet. Den funker overhode ikke på meg hverken med kjæresten eller alene. Jeg skal dra tilbake med den fordi jeg gidder ikke å kaste bort så mye penger på noe som ikke virker på meg.. Så da lurte jeg på om det er noen som har erfaringer med denne garantien til kondomeriet? Jeg vil jo gjerne få tilbake pengene fordi det er egentlig ikke så mye annet jeg var interessert i der, så gavekort blir bare bortkastet. Noen som vil dele sine erfaringer?
Alice123 Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har ingen arfaring med orgasmegarantien til Kondomeriet (bortsett fra at de har holdt det de har lovet - masse orgasmer på meg!). Jeg har aldri hørt om noen som faktisk har klaget på orgasmegarantien, holdt oss oppdatert Jeg lurer på hvordan de reagerer
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 For ca en uke siden kjøpte jeg og kjæresten en we-vibe 2 på kondomeriet for 899 kr. Da fikk jeg med en lapp med "orgasmegaranti". Etter å ha prøvd we-viben et par ganger er jeg kjempe skuffet. Den funker overhode ikke på meg hverken med kjæresten eller alene. Jeg skal dra tilbake med den fordi jeg gidder ikke å kaste bort så mye penger på noe som ikke virker på meg.. Så da lurte jeg på om det er noen som har erfaringer med denne garantien til kondomeriet? Jeg vil jo gjerne få tilbake pengene fordi det er egentlig ikke så mye annet jeg var interessert i der, så gavekort blir bare bortkastet. Noen som vil dele sine erfaringer? Det kan nok bli vanskelig å få tilbake pengene dine.Men du kan jo gjøre et forsøk. De vil nok være mest intressert i å oppfylle den "orgasmegarantien" sin med å vise deg noe annet de tror funker bedre..
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Jeg fikk penger tilbake, men det er muligens fordi jeg ikke hadde mulighet til å komme innom butikken og måtte sende den i posten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå