Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg sliter med at jeg mister håret mitt når jeg dusjer. Sluken er full hver eneste gang, og håret mitt har blitt kjeempe tynt :tristbla:

Jeg spiser vitamintabletter hver morgen, og har faktisk begynt å spise litt grønt gjennom dagen. Håret mitt er også kjempe slitt, for ettersom det er så tynt, er jeg nødt til å tuppere det hver eneste dag for at jeg skal få litt volum i det, og slikt sliter på håret, jeg vet, har prøvd masse produkter for å få volum, men det går ikke, så jeg tupperer og bruker MASSE hårspray.

Så jeg lurer på om det hjelper at jeg klipper meg kort? og håret får gro ut på nytt.. Blir det evnt tjukkere da? (har alltid hatt tynt hår).. Hjelp, jeg vil ikke miste alt håret :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir ikke tykkere av å klippe det, og la det vokse ut igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest noen av innleggene dine i kostholdstråder, og jeg er ikke overrasket over at håret ditt faller ut av hodet ditt... Samtidig så sier du at du har prøvd masse produkter, du vet at om du ikke renser det skikkelig, og da mener jeg skikkelig ut av hodebunnen, så kan du risikere at de tetter til hodebunnen og hårsekkene faller ut av?

Det hjelper ikke deg å klippe deg kortere enn du alt er, du er nødt til å begynne å leve normalt og sunt. Vitaminpiller hjelper ikke deg når du aldri spiser grønnsaker, og sunne varierte middager, det hjelper faktisk bare bittelitt siden det er meninga at vi skal få i oss det vi trenger gjennom et godt kosthold.

Skal den ideen din om å klippe deg så håret vokser jevnere ut ha noe hold, så må du jo skinne deg så det får starta helt på nytt. Start å lev sunt.

Skrevet

Hva vet du om jeg har kort hår eller ikke AB?

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde vel bilde av deg selv en stund. Og du hadde ikke spesielt langt da.

Skrevet (endret)

Men extentions gjør dette med håret ditt. Det slites noe helt vanvittig. Og hvertfall når du river det ut av håret selv.

Ref:

Skrevet 09 juni 2011 - 21:31

Hei. Jeg driver å fjerner extensions'n jeg har i håret nå, og merker at mitt eget som er floka som bare faen! ;o jeg vil jo ikke bare kamme i vei heller, da håret mitt er tynt nok ifra før, og vil ikke ha det tynnere med å miste mere.. Åssen får jeg ut disse flokene på best mulig måte? bløter håret, har i balsam og litt kur og tar på badehette i noen timer? Hjelp!

Endret av Mynona-83
Skrevet

Uansett, så blir det ikke tykkere av å klippe det og la det vokse ut igjen. Slitte tupper derimot, bør klippes vekk.

Skrevet

Jojo men jeg fjerna jo extensions'en for lenge siden, men om jeg vasker håret med kunn vann faller det ikke så mye av, men om jeg vasker det med shampoo blir jo sluken full :(

Skrevet

Kanskje du ikke tåler selve shampoen, har hørt om tilfeller av det tidligere.

Skrevet

Dersom det stemmer at du har et dårlig kosthold ville jeg startet der, og ellers ville jeg tatt en tur til frisøren og beskrevet problemet, og spurt om en shampoo som er mild eller noe slikt...

Skrevet

Jeg har fungert utmerket på denne shampooen før, og har desverre ikke råd til dyr frisørshampoo :(

Skrevet

Hva slags type er det?

Skrevet

Det er unødvendig å invisterer i dyr frisørshampo. Ta heller en titt på kostholdet ditt, om det ikke er bra fra før.

Skrevet

Forresten er det rett det som blir sagt her. Et dårlig kosthold, og omvendt, blir ofte reflektert i hud og hår.

Skrevet

Jeg bruker TREsemme nå.. Eller åssen det skrives

AnonymBruker
Skrevet

Ts, du har mest sannsynlig jernmangel. Ta en tur til legen og få sjekket jern og B12 nivå. Når du får rettet opp i dette mister du ikke så mye hår, og du vil også få mer energi.

Man skal alltid gå til lege når man merker slik forandringer, det kan være tegn på sykdom.

• Liker 1
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

jeg ville tatt en titt på kostholdet som flere her skriver,og så ville jeg nok klippet håret. Det ser alltid mye finere ut med kort sunt hår enn langt og slitt/usunt hår uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...