Fanta Exotic Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Vi skal på familieferie, men det er litt kræsj i ønskene.. Jeg og søsteren min vil ha solferie, og tenker på reisemål som Rhodos o.l, mens mamma og den andre søsteren min vil dra på shoppingferie til London. Jeg har googlet litt og funnet ut at Nice både har strand og shoppingmuligheter. Men hvor bra er shoppingen i Nice? Kan den måles med London-shopping? Jeg vil veldig gjerne at alle skal bli fornøyde, og dette er den eneste uken vi alle sammen har fri. Eller er det noen andre reisemål med shopping og strand som kan anbefales? Tusen takk for alle svar
Fanta Exotic Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #2 Skrevet 3. juli 2011 Jo, en ting til: Er shopping i Nice mye dyrere enn det er i London? Eller er det ca. likt?
freddy Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Både Barcelona og Lisboa er storbyer som ligger ved flotte strender. Barcelona har MASSE severdigheter og shopping å by på i tillegg til motebutikker med bl.a. klær, sko, vesker, kosmetikk m.m. - kan absolutt anbefales!
Fanta Exotic Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2011 Takk for svar Jeg snakket med mamma om Nice, og hun mente at klesbutikkene i Frankrike var helt forskjellig efra klesbutikkene i London, og at det ikke var franske klær hun var ute etter.. Er det sant? Er det så stor forskjell på klær i England og Frankrike? Og i forhold til Lisboa og Barcelona? Håper noen vil svare, ble litt ivrig på Barcelona nå også
Lumos Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Nice er jo en dyr by. Noe konkrete tips om butikker har jeg ikke, men der er mange dyre butikker. Barcelona har noe for enhver smak, det er jo en rimelig stor by. Også har den strand Les litt om de forskjellige byene på for eksempel Lonely Planet sine nettsider.
Mermaid Blues Skrevet 4. juli 2011 #6 Skrevet 4. juli 2011 Takk for svar Jeg snakket med mamma om Nice, og hun mente at klesbutikkene i Frankrike var helt forskjellig efra klesbutikkene i London, og at det ikke var franske klær hun var ute etter.. Er det sant? Er det så stor forskjell på klær i England og Frankrike? Og i forhold til Lisboa og Barcelona? Håper noen vil svare, ble litt ivrig på Barcelona nå også Det er kjedebutikker i Nice som alle andre steder, så mange av butikkene du finner der finner du også i London. Men selvsagt er utvalget større i London - tror vel knapt det er noen byer i Europa som kan måle seg med London ifht shopping. Nice er dyrt, ja - hvis det ikke er noe spesielt dere vil i akkurat Nice ville jeg heller gått for Barcelona, Spania er visst et av de rimeligste euro-landene for tida. Evt kombinere et par dager med shopping i London med noen dager på stranda i Brighton. Er ikke så langt mellom byene og det går tog temmelig ofte.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #7 Skrevet 4. juli 2011 Det er kjedebutikker i Nice som alle andre steder, så mange av butikkene du finner der finner du også i London. Men selvsagt er utvalget større i London - tror vel knapt det er noen byer i Europa som kan måle seg med London ifht shopping. Nice er dyrt, ja - hvis det ikke er noe spesielt dere vil i akkurat Nice ville jeg heller gått for Barcelona, Spania er visst et av de rimeligste euro-landene for tida. Evt kombinere et par dager med shopping i London med noen dager på stranda i Brighton. Er ikke så langt mellom byene og det går tog temmelig ofte. Men skal bli super dårlig vær i storbritania i tiden fremmover.. Jeg syns det er flott at du prøver å strekke deg, men hvis ikke moren din vil det samme så går det kanskje dårlig? Må si meg enig i Barcelona, fantastisk by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå