Gå til innhold

Din BESTE sexopplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Enkelt og greit...hvilken sexopplevelse rangerer du alle høyest så langt i livet?

Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Er ikke enkelt i det hele tatt.

Jeg kan ikke velge én, siden jeg har så utrolig mange bra opplevelser. Den ene slår den andre..

Gjest Katten.
Skrevet

Aner ikke. Tror det må være den gangen jeg kom hjem etter flere uker borte, knullet Madammen hardt og lenge - kom flere ganger, og fikk henne til å få g-punktsorgasme med kuken min for første gang.

Eller den gangen i badeland. Eller oppå fjellet. Gah, klarer ikke bestemme meg.

Gjest katrine
Skrevet

På tegnesalen på avslutningsfesten. Det var bare en helt sinnsykt deilig sexopplevelse som jeg ALDRI kommer til å glemme!

Vi hadde flørtet tidligere og det fortsatte bare denne kvelden også. Han pirret meg noe helt sinnsykt med måten han ga meg oppmerksomhet og fløret med meg. Det endte som sagt opp på tegnesalen med lidenskapelig og veldig heftig sex... Vi holdt på ganske lenge og hadde oss flere runder. Den må ha luktet intens sex der inne etterpå. Orgasmene jeg fikk den kvelden var så dype som jeg aldri har kjent de og det må ha vært ganske høylydt...

Takk .... for en helt sinnykt deilig opplevelse!!

Gjest jarle
Skrevet

Ei jente jeg rotet masse med under studiene...vi hadde helt sinnsykt deilig sex til alle døgnets tider og det var perfect match rent sexmessig!

Hennes deilige tunge etter en lang dag på skolen gir fantastisk gode minner....

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten var begge piloter. Så vi tok privatflyet til en romantisk spansk småby, så fikk autopiloten gjøre litt jobb mens vi kosa oss.. :D

AnonymBruker
Skrevet

Som de andre her, så har man jo ofte gode sexopplevelser. Uansett, her er en som jeg aldri kommer til å glemme.

Jeg var 21 og han var 27. Han var fra Jamaica og hadde utstyret i orden. Vi hadde vært et par i ca ett år. Han var erfaren, jeg var uerfaren. Jeg lærte stadig nye ting av han, og denne natten hadde vi vært ute på nattklubb med gode venner. Vi flørtet hett hele kvelden og var superkåte da vi endelig kom hjem til min hybel. Jeg hadde jernseng med stødige sprinkler som var gode å holde seg fast i. Etter ulike stillinger endte det med at jeg ridde ham hardt og lenge. Det måtte ha vært en kombinasjon av passe menge alkohol, het sommernatt, mye flørting, rett mann og rett stilling som gjorde at jeg på en måte opplevde det hele som om jeg var i en annen dimensjon. Jeg glemte både tid og sted og følte hvert et fiber i kroppen. Han ertet meg og senket farten eller stoppet når jeg ble som ivrigst. Jeg ble frustrert og ville ha mer. Til slutt hadde jeg den størte orgasmen jeg noen gang har opplevd. Det overrasket både meg og han at jeg "kom" (som vi senere skjønte var "squirting". Jeg gråt som et barn mens han sakte forsatte å pule meg forsiktig helt til vi var klar til neste runde.

Dette er første gang jeg har skrevet om dette, og nå er jeg helt klissvåt av å tenkte på det og skrive om det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og kjæresten var begge piloter. Så vi tok privatflyet til en romantisk spansk småby, så fikk autopiloten gjøre litt jobb mens vi kosa oss.. :D

Særlig..haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...