Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2002 #1 Del Skrevet 26. februar 2002 Når testet dere 2 blå? Håper mange svarer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 27. februar 2002 #2 Del Skrevet 27. februar 2002 2 dager før forventet medns testet jeg svakt pos. med CB. Svakt pos. ogsa dagen etter og STERK pos den dagen jeg ventet mens. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfruen Skrevet 27. februar 2002 #3 Del Skrevet 27. februar 2002 2 dager før forventet medns testet jeg svakt pos. med CB. Svakt pos. ogsa dagen etter og STERK pos den dagen jeg ventet mens. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zafir Skrevet 27. februar 2002 #4 Del Skrevet 27. februar 2002 Hei:) Det lønner seg kanskje å kjøpe 2 tester i slengen....Sånn at man føler seg heeeelt sikkert på resultatet, mener jeg Suss og klem12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. februar 2002 #5 Del Skrevet 27. februar 2002 Er ikke disse testene ganske dyre da, blir dyrt å bruke 2-3 stykker hver måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askepott Skrevet 27. februar 2002 #6 Del Skrevet 27. februar 2002 Testet positivt 2 dager etter forventet mens! Det er billigere å teste 2 dager etter, da har jo sjansen blitt mye større for at man har blitt gravid. Hvis ikke må man jo teste kanskje flere ganger hver måned! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 27. februar 2002 #7 Del Skrevet 27. februar 2002 2 dager etter forventet mens for 3år siden ja helt enig billigere å teste seg etter enn før, men hvis man venter ikke mens da er det vanskelig å vente de to 2dagene jeg hadde gitt opp å bli gravid den mnd jeg og da fikk jeg 2blå men de andre mnd da vi stresset så ble vi skuffet hver gang! klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå