Gå til innhold

Kontakte one night stand

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte ei digg dame på byen i går, vi hadde sex i natt. Hun måtte dra tidlig fordi hun skulle på jobb.

Jeg må si det ga mersmak og har lyst til å møte henne allerede i kveld for mer sex.

Vi har noen felles venner fra før, men kjenner ikke hverandre så godt. Kanskje jeg kan legge opp til å se film først

Videoannonse
Annonse
Gjest womenwomen
Skrevet

Møtte ei digg dame på byen i går, vi hadde sex i natt. Hun måtte dra tidlig fordi hun skulle på jobb.

Jeg må si det ga mersmak og har lyst til å møte henne allerede i kveld for mer sex.

Vi har noen felles venner fra før, men kjenner ikke hverandre så godt. Kanskje jeg kan legge opp til å se film først

Hvis du ønsker å se dama igjen , er det selfølgelig lurt å kontakte henne og vise henne at du er interesert i mer kontakt med henne . At du viser at du liker henne osv

Føler du at dere to hadde en fin kveld , så er det bare å kontakte henne . Du har ingenting å tape på det . Hvis du ikke kontakter henne , vil du kanskje aldri se henne igjen .

En av mine X kjærester , var egentlig en ONS , første kvelden vi møttes . Men både han og jeg likte hverandre så godt , at vi ble kjærester til slutt .

Faktisk fortalte han meg at etter ONS , hadde han løpt på byen flere helger på rad uten å finne meg ute . Og da bestemte han seg for å oppsøke meg , da han visste hvor jeg bodde . ( Vi hadde ONS hjemme hos meg )

Flere uker etterpå , står det plutselig en kar å banker på døra mi : ) Det var HAN ...som jeg selvfølgelig ikke hadde glemt . Ble bare glad jeg og overrasket . Utrolig sjarmerende at han våget å bare å komme på " besøk " plutselig . Vi hadde ikke sett hverandre på uker , og hadde heller ikke tlf nummer til hverandre .Husket bare fornavnet . Så var eneste måten å treffes igjen på .

Hadde han ikke tatt kontakt . Hadde vi aldri blitt ett par eller sett hverandre igjen .

Det ble en utrolig HET sommer . Vi var begge forelsket og koste oss masse : ) Og vi ble kjærester . Vi hadde det mye gøy sammen . Jeg glemmer han ALDRI : ) Min heteste og beste sommer ever ...Var med han : )

Når man liker noen såpass godt at man hopper til køys med dem første kvelden . Er det som oftest en gnist der . Ellers ville det vell aldri blitt noen ONS ? Man ligger da ikke med folk man ikke tiltrekkes av . Så regner med jenta liker deg , spesielt om natten var bra og dere hadde det fint sammen . Da kan du trygt kontakte henne .

Er bare å prøve , lykke til .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...