makkapakka Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 Hvordan løser dere denne. Sønnen min har bursdag i juli og allerede nå har han begynt på nedtelling og ramser opp hvem som skal komme i bursdagsselskap og så er det midt i ferien, og det skal noe til å treffe at de han vil skal komme ikke er på tur. Har ikke hatt dette dilemmaet før siden han har vært så liten men nå begynner han å forstå bursdagsfeiring på alvor. Jeg vil jo ikke skuffe selvsagt.
kulu-kulu Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Dere kan jo ha barnebursdag i august? Ellers får du forklare hanat det ikke er sikkert alle kan komme pga ferietid
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Er de på tur, så er de på tur, ikke så mye å gjøre med det, med mindre dere vil forskyve feiringen. Du kan jo sukre det ved å si at han får to bursdager, en med familien, og en senere med vennene.
Sophia. Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har bursdag midt i juli, og når jeg var yngre var det alltid like kjipt. Vi løste det med å ha familiebesøk på selve dagen, og barnebesøk når skolen hadde begynt igjen.
Zzyzx Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Jeg har bursdag midt i juli, og når jeg var yngre var det alltid like kjipt. Vi løste det med å ha familiebesøk på selve dagen, og barnebesøk når skolen hadde begynt igjen. Samme her. Det var aldri noe problem for meg, jeg tror nok jeg hadde blitt mye mer skuffa over et halvveis selskap på dagen enn jeg ble over å måtte vente en måned eller så.
Gjest pysepusen Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Lillesøster har bursdagen i begynnelsen av august og hun har alltid familieselskap på dagen og venneselskap etter ferien
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Aldri tenkt over denne problemstillingen egentlig. Vi som ikke har bursdag på sommeren misunte alltid de som alltid hadde fri på bursdagen sin. 1
Zzyzx Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 For ikke å snakke om at det var veldig greit å slippe å bli sunget for i klassen. Det var jeg evig glad for.
Helen Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Sønnen min har bursdag helt i slutten av juni, han har barneselskap siste uka før skoleferien starter.
suzie Skrevet 4. juli 2011 #10 Skrevet 4. juli 2011 Vi har alltid hatt barnebursdag i slutten av juni, før skolen er ferdig, og så feiret med familie på selve dagen. Tror det kan være litt nedtur at man har inviterte 12 gjester og så kommer 2... Min sønns beste kompis gjorde det ett år, tror det kom fire gjester - og ingen av "bestekompisene". Etter den gangen begynte de også å feire før ferien begynte. Familiebursdag der vi tilfeldigvis er på selve dagen.
Gjest Lise Skrevet 4. juli 2011 #11 Skrevet 4. juli 2011 Broren min har bursdag midt i fellesferien. Vi var ALLTID på ferie på dagen hans, så han fikk hele 3 bursdager! 1. på dagen hans med foreldre og søsken + de vi ev. var på ferietur med. 2. Familieselskap når fellesferien var over. 3. Barnebursdag første uka skolen startet på igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå