Gjest Safe Skrevet 3. juli 2011 #1 Skrevet 3. juli 2011 I går leide jeg meg en film. Åpnet skuffen på spilleren og la dvden i og lukket den - ingenting skjedde. Jeg skrudde den av og på noen ganger - ingen ting skjede. Etter en liten stund kom det opp "self check" og en lyd som om den startet og så kom klokka opp. Dette gjentok seg ca hvert andre minutt. Jeg dro ut kontakta og satte den i igjen flere ganger, holdt av/på-knappen inne, holdt enter-knappen inne, men den har hengt seg opp på "self-check". Jeg får altså ikke ut filmen igjen og får da ikke levert den. Kan jeg bare vinke bye-bye til denne spilleren? Det er en Panasonic DMR-E53 -den er ganske gammel. Jeg må jo erstatte filmen, men kan jeg bare gå og kjøpe filmen i butikken og gi den til utleieren? Har på følelsen at sånne kiosker krever ganske mye for tapte filmer. Uff, for noe dritt!
Jellybean78 Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Lever spilleren med filmen inni til kiosken,og legg coveret oppå. Om han i kassa jekker seg opp,henvis til leieavtale (står sikkert ingenting der om tilbakelev. av film i dvdspiller)
Gjest Safe Skrevet 3. juli 2011 #3 Skrevet 3. juli 2011 Lever spilleren med filmen inni til kiosken,og legg coveret oppå. Om han i kassa jekker seg opp,henvis til leieavtale (står sikkert ingenting der om tilbakelev. av film i dvdspiller) Haha, har faktisk tenkt tanken selv! Jeg kommer til å gå bort i kiosken når den åpner og spørre om de vil prøve å få filmen ut selv hvis jeg kommer med spilleren. For jeg tror alt håp er ute for den.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #4 Skrevet 3. juli 2011 Finnes det ikke et lite hull under der du stapper inn DVDen, som du kan dytte inn en nål eller noe i, så kommer DVDen ut? Det pleier være et sånt hull på de fleste DVD-spillere å i alle fall.
Zzyzx Skrevet 3. juli 2011 #5 Skrevet 3. juli 2011 Det burde være en mekanisk utløser ett eller annet sted, et lite hull som man kan stikke en liten spiss ting inn for å få opp skuffa. Se etter det. Hvis ikke gjør du som Jellybean78 sier, så kan noen andre streve med det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #6 Skrevet 3. juli 2011 Det burde være en mekanisk utløser ett eller annet sted, et lite hull som man kan stikke en liten spiss ting inn for å få opp skuffa. Se etter det. Hvis ikke gjør du som Jellybean78 sier, så kan noen andre streve med det. Jeg var først. Ha ha. 1
Gjest Safe Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Det burde være en mekanisk utløser ett eller annet sted, et lite hull som man kan stikke en liten spiss ting inn for å få opp skuffa. Se etter det. Hvis ikke gjør du som Jellybean78 sier, så kan noen andre streve med det. Takk, det skal jeg prøve med en gang. Må kontakten være i da?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #8 Skrevet 3. juli 2011 Takk, det skal jeg prøve med en gang. Må kontakten være i da? Nei. Den er mekanisk, det vil si, ikke elektronisk. En fordel hvis stikkontakten ikke er i faktisk.
Gjest Safe Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Nei. Den er mekanisk, det vil si, ikke elektronisk. En fordel hvis stikkontakten ikke er i faktisk. Finner ikke noe sånt, jeg.
Zzyzx Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Burde stå i bruksanvisningen, men jeg antar at den ikke er å oppdrive lengre. Hadde det vært meg ville jeg bare begynt å demontere hele spilleren. Så får man litt underholdning ut av det også.
Gjest Safe Skrevet 3. juli 2011 #11 Skrevet 3. juli 2011 Burde stå i bruksanvisningen, men jeg antar at den ikke er å oppdrive lengre. Hadde det vært meg ville jeg bare begynt å demontere hele spilleren. Så får man litt underholdning ut av det også. Ja, nå har jeg demontert spilleren. Var jo litt moro, glad jeg har elektrisk skrutrekker! 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Ja, nå har jeg demontert spilleren. Var jo litt moro, glad jeg har elektrisk skrutrekker! Flott! Så flink du har vært! Det er alltids moro å utforske og lære og gjøre noe nytt!
Gjest Safe Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 Flott! Så flink du har vært! Det er alltids moro å utforske og lære og gjøre noe nytt! Tusen takk! Nå kan jeg krysse av en ting til på lista over ting jeg skal gjøre før jeg dør. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå