Gå til innhold

Oppdatere pulsklokke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei:)

Jeg er ei dame som vurderer å skifte ut den gamle pulsklokka si. Den jeg har nå kjøpte jeg for fire år siden, fordi jeg ville teste ut om pulsklokke var noe for meg. Det var en Polar F4. Nå begynner den å fuske litt, og jeg er klar for noe mer avansert.

Jeg har kikket i brosjyren til Polar, men synes det er vanskelig å vite hva som kan være den riktige pulsklokka for meg. Derfor tenkte jeg å fortelle dere her inne litt om hvordan jeg trener, og håper noen av dere kan komme med tips om modeller og begrunnelse.

Jeg trener en del kondisjon på tredemølle, elipse og spinning-time. I tillegg trener jeg styrke tre ganger i uka. Innimellom går jeg også turer i skog og mark. På vinteren er jeg ute på ski. Av og til kan jeg også gå på klassiske treningsstudio timer som body pump,zumba, core bar etc.

Som dere ser ovenfor trener jeg egentlig ganske allsidig. Det er fordi det funker for meg, og jeg klarer å holde meg motivert over lengre tid. Jeg kan ha en tendens til å trene for mye noen ganger, noe som går utover et dårlig kne. Dette er ikke bra, og jeg har sett på de klokkene som viser restitusjonsnivå. Men fungerer dette? og så vidt jeg kan se er det kun de absolutt dyreste klokkene som har dette som en del av finessene.

Jeg må si at jeg er godt fornøyd med polar, og vil gjerne fortsette å bruke det merket. Dersom du ikke har noen konkrete tips, er jeg også nysgjerrig på hvordan dere bruker deres pulsklokke:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med polar f40 ? Spesiallaget for kvinner, jeg er super fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...