AaaaK Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Har nettopp kjøpt Oolong te, og har noen spm. 1. Har hørt at den er vanndrivende, men hvordan fungerer den egentlig? 2. Damen i butikken sa, og jeg siterer; "mange som kjøper Oolong som slankete, men det er bare tull". Stemmer det? For jeg har lest mange positive erfaringer her på kvinneguiden.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Vanndrivende te gjør at vann du har i kroppen drives ut. Det blir noen turer på do, så ikke drikk det nå Jeg kjenner ikke til oolong te, er det grønn te eller? Grønn te skal i allefall virke litt slankete, men det er vel mest for å rense systemet, og det er sunt.
AaaaK Skrevet 3. juli 2011 Forfatter #3 Skrevet 3. juli 2011 Vet faktisk ikke om det er en grønn te eller ikke.... Men hvor mange kopper om dagen burde jeg drikke, og over hvor lang tid for å få litt veske ut av kroppen? Blir veldig vannete når jeg har mensen, eller i perioden rundt den tiden:(
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Oolong te er en mellomting mellom grønn og svart te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå