Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier aldri å være logget på chatten på facebook, men likevel vises jeg som pålogget akkurat nå. Har faktisk gjort det av og på i hele dag, og skjønner ikke hvorfor. Ser på profilen min at jeg ER frakoblet, likevel vises jeg som pålogget på datteren min sin profil. Hva skjer her? Noen som har vært borti det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier aldri å være logget på chatten på facebook, men likevel vises jeg som pålogget akkurat nå. Har faktisk gjort det av og på i hele dag, og skjønner ikke hvorfor. Ser på profilen min at jeg ER frakoblet, likevel vises jeg som pålogget på datteren min sin profil. Hva skjer her? Noen som har vært borti det samme?

Sjekk etter om du er pålogget chat'n på mobilen din.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært inne på facebook via mobilen, så kan ikke være det heller.

AnonymBruker
Skrevet

Det holder fortsatt på, selv når jeg ikke er på facebook en gang. Ikke har jeg logget meg på på andre maskiner heller. Synes det er så merkelig! Når jeg satt på fb og det poppet opp at jeg var pålogget prøvde datteren min å sende meg en melding, jeg fikk den opp som om jeg var på chatten, men kunne ikke svare.

AnonymBruker
Skrevet

Vi oppelver det samme her i huset også. Vises som pålogget selv om vi er frakoblet. Kjedelig greier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...