AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 For ett år siden farvet jeg håret brunt. Min opprinnelige hårfarve er mørkblond. Jeg ønsker å gå fra det brune jeg har nå til litt lysere farve,og lurer på hvordan jeg kan gjøre det hjemme uten de dyre frisørkonstnadene. Jeg tenkte at striper kanskje er løsningen? I så fall,hvor lyse striper kan det være? Eller er det dumt?
Gjest Ashley_Johanna Skrevet 3. juli 2011 #2 Skrevet 3. juli 2011 Striper er best ja,men anbefaler frisør!sjeldent at hjemmestriping blir bra,spes ikke på farget hår.
jawn Skrevet 4. juli 2011 #3 Skrevet 4. juli 2011 For ett år siden farvet jeg håret brunt. Min opprinnelige hårfarve er mørkblond. Jeg ønsker å gå fra det brune jeg har nå til litt lysere farve,og lurer på hvordan jeg kan gjøre det hjemme uten de dyre frisørkonstnadene. Jeg tenkte at striper kanskje er løsningen? I så fall,hvor lyse striper kan det være? Eller er det dumt? Frisør er dyrt, men tro meg, det kan være verdt det. Jeg har stripet håret mange ganger hos frisør og blir alltid like fornøyd. I tillegg til at du kan forklare frisøren akkurat slik du vil ha det, så mener jeg at(og frisørene har sagt) håret blir mye mer skadet av hjemmebleking. Hvis du har litt dårlig råd - gå til en lærling som gjør det for halve prisen. Jeg har langt hår, når jeg gikk til frisør ble det fort mellom 1000-1500 kroner, men til læring ble det 600 kroner. Tenk, hvis du skal bleke selv så må du kjøpe bleking + folie, det blir jo fort 100-200 kroner, og i tillegg et usikkert resultat. Lykke til
Gjest Armule Skrevet 4. juli 2011 #4 Skrevet 4. juli 2011 Dra til frisøren, få gjort en avfarging og litt striping. Gjøre ting hjemme er rimelig risky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå