Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er blitt litt nysgjerrig på disse produktene, men en ting jeg lurer på er:

noen her som bruker dem som har både hormonelle og "vanlige" kviser som hverken Obagi, salicylsyre eller benzoyl peroxid tar knekken på som får hjelp av Decleor sine produkter?

Syns dere de er verdt pengene, og er de vanskelige å få tak i? Drøy i bruk?

Huff, ble mange spørsmål dette, men håper noen vil svare!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd noe av det andre du nevner, men Decleors produkter har vært til stor hjelp for min hud, har mye mindre urenheter og hud som generelt ser bedre ut. De hormonelle kvisene blir vel verre å unngå, men føler at de forsvinner raskere når jeg bruker gode produkter. Når jeg får disse dype kvisene er jeg ekstra nøye på å bruke serumet både dag og natt, og at jeg bruker balmen over natten.

Produktene fås jo billig på feelunique, cheapsmells, ebay osv og selges ofte i store str til rimelige priser. Drøye i bruk og verdt hver en krone synes jeg. Jeg bruker produktene for fet hud, og kan virkelig anbefale dem. Om du ikke vil kjøpe på nett, så selges Decleor hos mange hudpleiere.

Skrevet

Hei!

Er blitt litt nysgjerrig på disse produktene, men en ting jeg lurer på er:

noen her som bruker dem som har både hormonelle og "vanlige" kviser som hverken Obagi, salicylsyre eller benzoyl peroxid tar knekken på som får hjelp av Decleor sine produkter?

Syns dere de er verdt pengene, og er de vanskelige å få tak i? Drøy i bruk?

Huff, ble mange spørsmål dette, men håper noen vil svare!

Positivt med Decleor er at du får en fin glød og masse fukt til huden. Men dette blir så veldig individuelt mener jeg. Jeg tror det beste blir å kjøpe en prøvepakke eller noe. Jeg har hatt flere Decleor-produkter, men jeg fikk kviser av dem. Riktignok ikke slike hormonkviser, men vanlige kviser(som jeg aldri har hatt før merkelig nok). Men jeg har hørt flere som har fått god hjelp av Decleor. Husk at disse produktene ikke er direkte rettet mot kviser da. Da mener jeg at MD Formulations kan hjelpe mer. De er drøye i bruk, og se på feelunique, strawberrynet. Ikke kjøp i Norge, svindyr :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...