Laila92 Skrevet 2. juli 2011 #1 Skrevet 2. juli 2011 Heisann :-) Vil farge håret mitt som på et av bildene. Hvor mye tror dere det koster for KUN farging? Og er dette vanskelig for en frisør? Må man være superflink, eller klarer middels frisører å gjøre det? x)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2011 #2 Skrevet 2. juli 2011 Aner ikke pris, men en ting aner jeg. Dette er maks avansert farging å få til veldig bra, IKKE ta det hos noen middelmådige, ta noen med godt omdømme og masse erfaring, ellers kan det bli ille, og det fort.
CoffeeCup Skrevet 2. juli 2011 #3 Skrevet 2. juli 2011 Jeg syns hårfargen var en smule tacky, ikke fint mao. Men hver sin smak. Tror enhver frisør kan klare dette. Prisen kommer helt ann på hvor du går. Oslo sentrum er mye dyrere enn i utkanten av byen f.eks. I sentrum kan det sikkert komme på 2000 kr. Kommer ann på hvilken hårfarge du har fra før, kanskje du må farge 2 ganger. Men i utkanten kan du sikkert få det for 1000 +-. 1
Laila92 Skrevet 2. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2011 Ja, er eni at det første bilde er kanskje håret litt tacky på, men blir jo sikkert litt annerledes :-) Da får jeg finne en GOD frisør :-)
Gjest NozMonster Skrevet 2. juli 2011 #6 Skrevet 2. juli 2011 jooo, dette var så absolutt fint, men jeg mistenkter hair extensions på bilde 1 altså... så det ser nok ekstra lekkert ut pga fylden.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #7 Skrevet 3. juli 2011 Jeg tror det er mye mer krevende for en frisør å bruke flere farger slik at det ser naturlig ut, enn det er å lage dette. Her er jo kontrastene så sterke at man ikke trenger å fokusere på at fargene skal passe godt sammen, så tipper de fleste fikser dette greit. Hos min frisør ville det nok ha kommet på 1500-2000 kroner, med samme lengde som på bildet.
Meadow Skrevet 3. juli 2011 #9 Skrevet 3. juli 2011 Jeg synes bilde nr 2 var kult, kunne godt tenkt meg noen lyse striper i mitt mørke hår.
Tudeluu Skrevet 3. juli 2011 #10 Skrevet 3. juli 2011 Det er virkelig ikke fint, i mine øyne. Altfor store kontraster. Minner meg om håret Christina Aguilera hadde før i tiden. Men, det er sikkert ikke vanskelig å få til 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #12 Skrevet 3. juli 2011 Sorry, men jeg synes det var skikkelig stygt. White trash er det første jeg også tenker på. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2011 #13 Skrevet 3. juli 2011 huhm rasistisk ? Ufint svar http://en.wikipedia.org/wiki/White_trash Har ikke noe med rase å gjøre. 1
FantasDick Skrevet 4. juli 2011 #14 Skrevet 4. juli 2011 Dette var ikke pent. Synes det var ganske tacky og white trash som flere sier. Om det er dyrt eller vanskelig vet jeg ikke, men en normal frisør (kanskje med litt ekstra erfaring på farge) burde da klare det relativt greit, men det kommer nok litt an på utganspunktet også. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2011 #15 Skrevet 5. juli 2011 Jeg synes det var kjempefint Tror hvilken som helst frisør kan få til dette.
Gjest Skrevet 5. juli 2011 #16 Skrevet 5. juli 2011 På hun første var det bare fælt synes jeg,men på nr 2 var det kult Så om det blir kult eller trashy kommer nok an på frisyre,ansikt og hvilken stil man har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå